  • 81. Data: 2014-04-18 19:20:11
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-14 02:59, the_foe pisze:

    > im niższa czestotliwość tym wieksze straty pasma na modulację i
    > odszumianie/bledach. Im wyzsza czestotliwosc tym mniejsze pasmo fali
    > nosnej dla tej samej informacji (albo wiecej informacji na to samo pasmo)

    Nie wiem czy dobrze Ciebie zrozumiałem, ale wygląda na to że sugerujesz
    że CDMA a`la 450 Mhz powinno mieć bardzo mizerny zasięg, a jest
    dokładnie odwrotnie... Nic sobie nie robi z tego że do nadajnika mam 20
    km z różnymi przeszkodami, m.in las, zasięg prawie na full.

  • 82. Data: 2014-04-18 19:21:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-13 16:49, AL pisze:

    > dokładnie o to mi chodzi.
    >
    > Stacjonarny internet mam w domu, pakiet danych w telefonie z abo
    > równiez, ale z racji istnienie Aero2 i znanej daty jego trwania
    > (jeszcze 2 lata) zdecydowalem sie na zakup dodatkowych sprzetow i
    > teraz co mam z nimi zrobic? Moglem kupic tansze (niekompatybilne z
    > aero) lub nie kupowac ich wcale rezygnujac z jakies tam dod.
    > funkcjonalnosci - ale skoro aero2 ma z definicji oferowac BDI bez
    > zadnych ograniczen protokołów to dlaczego mialbym nie skorzystac?
    > Wszak po to jest to cale BDI.

    No co tu dużo wymyślać - my jesteśmy tylko mięsem armatnim z którym
    wszyscy mogą robić co im tylko przyjdzie do głowy. I naiwnością jest
    wierzyć że naprawdę mamy jakichś prawdziwych swoich rzeczników..
    Urzędasy którzy wymyślają dobre sposoby na pognębienie nas i
    sprowadzanie do roli bydła są wynagradzani przez "państwo" sowitymi
    premiami. Jest to norma w naszym kraju i nie odnosi się tylko do sprawy
    Aero2.

  • 83. Data: 2014-04-18 19:23:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Bydlę" lig8tc$ah3$...@c...axelspringer.pl

    > Od wykluczonych -- ja Solorza wykluczyłem na sto lat. :)

    E tam, wprowadzi parę promocji i zaraz zapomnisz o tej deklaracji.
    Pamiętam jak znajomi opowiadali mi jak ten osobnik ich okradł przy
    zwrocie dzierżawionego tunera tv sat. Każdy z nich dostał powiadomienie
    że kaucja przepada z powodu zniszczenia tunera (wyłamanie klapki od
    gniazda karty kodowej). Powiedziałem sobie wtedy że ja temu panu nigdy
    nie dam powodu aby i mnie zrobił w przysłowiowego konia, a jednak pokusa
    okazała sie silniejsza, no i zrobił i mnie w bambuko z tym Aero2.
    Wcześniej jeszcze łachmycie dałem zarobić wykupując na kilka miesięcy
    usługę "Plus na kartę". Powód - miał w tym czasie najkorzystniejszą ofertę.

  • 84. Data: 2014-04-18 19:27:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-14 11:13, Bydlę pisze:

    > A masz zgodę AERO2 na kupno osprzętu?
    > Bo to była twoja decyzja - i to ty ponosisz jej konsekwencje.

    Ale podjęta tylko i wyłącznie na podstawie regulaminu na usługę BDI. W
    normalnym państwie zadośćuczynienie od Żaka miałbym jak w banku.

    > Mi się przydaje - mimo że uprzednio miałem modem na przedłużaczu do
    > klawiatury.
    > Dałem w sklepie jakieś dwa piwa...

    A mi nie, na dodatek zapłaciłem za nią prawie 100zł, nie licząc kosztów
    przesyłki.

    > Prawo nie zabrania sprzedania nieużywanej rzeczy.

    Nie jestem handlarzem.

    > Czyli to nie jest problem.

    Problem, posiadając 10 sztuk modemów zmuszony byłem do kupna nowego,
    takiego który jest kompatybilny z usługą świadczoną przez p. Żaka.

    > Regulamin AERO2 nakazuje kupno takowego?
    > Cenę komptera też dodasz? Albo samochodu niezbędnego do nawigacji
    > samochodowej?

    Nie nakazuje, jednak jest konieczny, bo kabel od anteny zewnętrznej do
    modemu nie sięga z czubka dachu do komputera, koniecznością było
    postawienie na strychu routera bezprzewodowego, bo tylko tam sięga kabel
    anteny.

    > Coś ci się pomyliło - chyba że masz w umowie nakazy kupna czegoś.

    Nic się nie pomyliło, zostałem po prostu oszukany. Powiem szczerze,
    nawet nie mam żalu o to do p. Żaka, żal mam do tych co mu pozwalają na
    takie rzeczy. Czyli urzędników których utrzymuję ze swojej kieszeni.

    > I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    > Urząd stwierdził, że nie.

    A jednak wszyscy wiemy że było/jest to jej złamanie...

    > A teraz do rzeczy:
    > w wersji złego AERO2 - masz prawo zerwać umowę
    > w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.
    >
    > I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy
    > się to rezygnacją.

    Akurat ja dobrze rozumiem pana Brevika z Norwegii. Gdy tylko
    konsument/petent upomni się o swoje prawa to zaraz świński kwik o
    terroryzmie i wielkiej krzywdzie.. "demokracja", taka jej mać...

  • 85. Data: 2014-04-19 16:00:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53515f80$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > E tam, wprowadzi parę promocji i zaraz zapomnisz o tej deklaracji.

    Raczej nie zapomnę.

    > Pamiętam jak znajomi opowiadali mi jak ten osobnik ich okradł przy zwrocie
    dzierżawionego
    > tunera tv sat.

    Szkoda, że mnie nie opowiadali -- może wówczas nie inwestowałbym w Aero2.

    > Każdy z nich dostał powiadomienie że kaucja przepada z powodu zniszczenia tunera
    (wyłamanie klapki od gniazda karty kodowej).

    Szkoda, że nie zaślepki.

    > Powiedziałem sobie wtedy że ja temu panu nigdy nie dam powodu aby i mnie zrobił w
    przysłowiowego konia, a jednak pokusa okazała
    > sie silniejsza, no i zrobił i mnie w bambuko z tym Aero2.

    Należy być wiernym swym obietnicom -- po to je składamy.
    Nie gniewaj się, ale IMO tylko głupiec łamie swoje prawa.

    Polska dała prawo dotyczące wentylacji, po czym cudownie to prawo omija.
    Prawnik wziął pieniądze za uchwalenie ustawy wentylacyjnej, po czym
    inny prawnik bierze pieniądze za czynienie cudów, czyli łamanie prawa.

    Ja mogę być klientem Solorza -- jak teraz, gdy
    aktywowałem starter zakupiony w mBanku kilka
    lat temu.

    > Wcześniej jeszcze łachmycie dałem zarobić wykupując na kilka miesięcy usługę "Plus
    na kartę". Powód - miał w tym czasie
    > najkorzystniejszą ofertę.

    () Biedronka mnie okrada -- nie kupuję tam.

    () Na osiedlu masa sklepów spożywczych jakoś mi nadepnęła na
    odcisk -- nie kupowałem tam a teraz nie ma już tych sklepów
    albo są, ale nie mają klientów.

    () Dwie apteki osiedlowe mnie oszukały -- jest kolejna apteka
    i cieszę się z tego powodu.

    Dałem w życiu wiele obietnic -- i nie łamię ich.
    Tak mnie wychowano i w szkole, i na religii.
    Inna sprawa, że nie zawsze daję ostre obietnice
    typu -- nigdy.

    Solorz to łajdak -- im miej takiego w życiu, tym lepiej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 86. Data: 2014-04-19 16:08:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" lig8nu$t89$...@u...news.interia.pl

    > Czy to nie jest przypadkiem tak, że w każdej chwili możesz oddać kartę SIM i
    odebrać 20 zł? Zmiany regulaminu nie są do tego
    > potrzebne. Po prostu rezygnujesz i odbierasz kaucję na kartę.

    Kartę zwróci, ale nie wymieni bezpłatnie sprzętu kupionego pod Aero2 na inny.

    > A co do tego, że kapeć to "nieuczciwe w interesach" postępowanie - interes to jest
    wtedy, kiedy jest klient, klient to ten który
    > płaci, nie płacisz, nie jesteś klientem, dla Solorza to żaden interes. Myślę, że
    nie będzie płakał po tych, co odeszli z Aero2 :-)

    I to właśnie są zalety obecnego komunizmu -- klient
    płaci państwu, państwo Solorzowi, więc Solorz nie
    liczy się z klientem.

    Dodatkowo dodajemy do tego reglamentację pracy, dzięki
    której Solorz ma po swoje stronie dopolizańców wierzących
    w to, że Solorz ich zatrudni w zamian za lizanie mu dupy.

    Praca niezbyt uciążliwa, choć nieco obrzydliwa...
    Nie potrzeba do niej kwalifikacji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2014-04-19 16:23:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53515f24$0$2234$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > na pognębienie nas i sprowadzanie do roli bydła są wynagradzani
    > przez "państwo" sowitymi premiami. Jest to norma w naszym kraju

    Tusk dał obietnicę obniżenia podatków -- VAT podwyższył.
    Po tej podwyżce należało Tuska ukarać, nie zaś nagrodzić
    kolejną kadencją. :)

    Obecnie rozochocone państwo (urzędnicy) zżera tyle, że nie
    widać możliwości zahamowania powiększania zadłużenia. Z tym
    garbem trzeba wchodzić do strefy euro -- scenariusz grecki
    w zanadrzu. ;) Vincenty nawet zauważył, że w razie czego ;)
    należy zawiesić wypłacanie rent i emerytur.

    Nie bez powodu tak zauważył -- wcześniej czy później państwu
    (nie tylko polskiemu) zabraknie środków na wypacanie tychże
    świadczeń i powoli trzeba naród (narody?) do tego przygotować.

    Polskie państwo nie jest opiekuńcze -- żre podatki, ale nie
    opiekuje się ludźmi.

    Silni przeżyją -- słabsi umrą przedwcześnie, ale państwo
    nie zmartwi się tym, bo po co państwu ,,darmozjady''?

    Są wolne wybory -- można wybierać.

    Radzę wybieranie ludzi uczciwych, nie zaś lizanie dupy Solorzom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 88. Data: 2014-04-20 06:22:05
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Ale podjęta tylko i wyłącznie na podstawie regulaminu na usługę BDI. W
    > normalnym państwie zadośćuczynienie od Żaka miałbym jak w banku.

    Oczywiscie i ty, i reszta jelopow pieprzacych o regulaminie, korzystaliscie
    wylacznie ze sprzetu spelniajacego wszystkie wymogi regulaminu Aero2?

  • 89. Data: 2014-04-21 03:57:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-18 19:20, Trybun pisze:

> [...]
    > dokładnie odwrotnie... Nic sobie nie robi z tego że do nadajnika mam 20
    > km z różnymi przeszkodami, m.in las, zasięg prawie na full.
    lMnie na tablecie pokazuje się zaraz po wlączeniu jakas strona Netia
    Fon. Mało szlag mnie nie trafił. Z Areo nie połączyłam się, a był
    przedtem (karta Aero2 w tablecie jest).

    --
    animka

  • 90. Data: 2014-04-21 03:58:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-18 19:21, Trybun pisze:

> [...]
    > sprowadzanie do roli bydła są wynagradzani przez "państwo" sowitymi
    > premiami. Jest to norma w naszym kraju i nie odnosi się tylko do sprawy

    Jakieś oligarchy rządzą.

    --
    animka