    From: joker77 <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: adaptor dual sim do nietypowego telefonu?
    Date: Tue, 6 Apr 2010 22:59:04 -0700 (PDT)

    On 7 Kwi, 01:23, gooral <p...@w...pl> wrote:
    > Interesuje mnie cos co dziala bez wylaczania telefonu - kupno telefonu
    > dual sim albo tachanie 2ch telefonow odpada (zalezy mi na odpornosci
    > telefonu)

    Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go
    skreśliłeś.
    Coś co działa bez wyłączania telefonu to właśnie jakiś "dual" wydaje
    się że
    dużo modeli posiada samsung, ale też można znaleźć coś a'la china np.
    myPhone - choć wiem że są dosyć awaryjne, kolega kilka razy zmieniał
    za czym opuścił sklep z działającym modelem - ale teraz nie narzeka
    ba twierdzi że lepiej niż w samsungu.