    From: gooral <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: adaptor dual sim do nietypowego telefonu?
    Date: Wed, 7 Apr 2010 03:47:49 -0700 (PDT)

    On Apr 7, 6:59 am, joker77 <t...@p...com> wrote:

    > Adapter pozwala na korzystanie naraz z jednej karty więc sam go
    > skreśliłeś.

    nie nie przeszkadza mi jeden numer naraz - 99,9% czasu nosze meteora
    (nawet jak bez zasiegu rybka mi to)
    vodafone potrzebuje ten 0,1% jak musze zadzwonic a meteor nie ma
    zasiegu zdarza sie to bardzo rzadko, ale na ogol w waznym momencie
    (zawody wedkarskie i np chce po sedziego zadzwonic albo cos)

    > Coś co działa bez wyłączania telefonu to właśnie jakiś "dual" wydaje
    > się że
    > dużo modeli posiada samsung, ale też można znaleźć coś a'la china np.
    > myPhone - choć wiem że są dosyć awaryjne, kolega kilka razy zmieniał
    > za czym opuścił sklep z działającym modelem - ale teraz nie narzeka
    > ba twierdzi że lepiej niż w samsungu.

    hmm wiem cos o tym moj sonim byl juz 3x wymieniony na gwarancji (dali
    mi w koncu questa w zamian za enduro), ale to dalej kupa (zawiesza sie
    czasami na javie i menu do duszy) gdyby nie to, ze nie ma sensownego
    telefonu odpornego na warunki atmosferyczne (nokia o bodaj 3720
    napisala mi , ze nie polecaja na deszczu uzywac) i to, ze telefon nie
    sluzy do zabawy a tylko do dzwonienia/sms to bym go juz dawno
    wyrzucil. duzy pozytyw za to do baterii (pierwsze uzycie po 6 dniach i
    12h od wlaczenia telefonu mam dalej pol baterii a dzwonie minimum
    30min dziennie bawilem sia aparatem i gps pare razy)
    a aparatu dual sim nie chce. interesowala mnie glownie opinia o tych
    dual simach wycinanych i tych programowalnych kartach sim (tutaj
    szukalem infa jak poznac czy moje karty sim zadzialaja z czytnikiem
    etc)