  • 1. Data: 2010-04-06 19:37:56
    Temat: Jaki Samsung dual sim - D880, D780 czy C5212?
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    zamierzam kupić jakiegoś Samsunga, który obsługuje jednocześnie dwóch
    operatorów GSM (dual sim). Jestem skłonny wydać na używany telefon w
    dobrym stanie do 500 zł.

    Chcę kupić jeden z trzech modeli:
    - D880,
    - D780,
    - C5212.

    Wszystkie aparaty mają zbliżone parametry. Poradźcie który wybrać.

    Co do moich potrzeb, to najbardziej zależy mi na takich parametrach jak:
    - trwałość,
    - niezawodność (aparat nie ma się wieszać, klawisze nie mają się zacinać
    itp.),
    - dobra jakość dźwięku, stabilny sygnał (chodzi o to, żeby aparat nie
    gubił zasięgu)
    - długo trzymająca bateria.

    Pozostałe parametry takie jak ilość megapikseli w matrycy aparatu
    fotograficznego, ilość dzwonków itp. mają dla mnie drugorzędne znaczenie.

    Zatem, jaki aparat wybrać? Podzielcie się swoimi doświadczeniami podczas
    używania wymienionych przeze mnie modeli. Z góry dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2010-04-07 18:58:14
    Temat: Re: Jaki Samsung dual sim - D880, D780 czy C5212?
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Rex pisze:
> [...]
    >
    > Zatem, jaki aparat wybrać? Podzielcie się swoimi doświadczeniami podczas
    > używania wymienionych przeze mnie modeli. Z góry dzięki.

    Proszę tych z Was, którzy używają/używali któryś z wymienionych przez
    mnie modeli o opinie na ich temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex