  • 51. Data: 2013-04-15 16:53:10
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    > Pokój

    Łajzienka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2013-04-15 17:30:48
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    > Łajzienka

    Idz zrób z 3 serie po 15 pompek, minie Ci.

  • 53. Data: 2013-04-15 17:45:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@n...softax.com.pl>

    hisjusz wrote:
    > Ile waży taki akumulator? Tylko 1,5 km z prędkością 40km/h można
    > przejechać na tym aku?!
    > Ciekawe co były za ogniwa w "Who Killed the Electric Car"

    Zwykłe. Gorsze od współczesnych laptopowych. Tyle że produkowane w postaci
    większych skrzynek.

    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity"

  • 54. Data: 2013-04-15 18:10:23
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-15 17:45, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Zwykłe. Gorsze od współczesnych laptopowych. Tyle że produkowane w postaci
    > większych skrzynek.
    >
    > \SK

    To o co awantura w tym dokumencie?

  • 55. Data: 2013-04-15 20:28:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    > Idz zrób z 3 serie po 15 pompek, minie Ci.

    Widzę, że masz spore doświadczenie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2013-04-15 21:50:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Apr 2013 16:29:58 +0200 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > Na wyzywanie nie szkoda Ci czasu.
    > Pokój

    wyzywanie? link poproszę. A w zasadzie możesz zacząć odszczekiwać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2013-04-15 22:46:25
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-15 21:50, masti pisze:

    > wyzywanie? link poproszę. A w zasadzie możesz zacząć odszczekiwać

    http://sjp.pl/wyzywanie

    Również 3 serie po 15 pompek Ci przepisuje na zapanowanie nad umysłem.

  • 58. Data: 2013-04-15 22:48:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Apr 2013 22:46:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > http://sjp.pl/wyzywanie

    no i?

    > Również 3 serie po 15 pompek Ci przepisuje na zapanowanie nad umysłem.

    nauczyciel WFu?

  • 59. Data: 2013-04-15 22:49:43
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Widzę, że masz spore doświadczenie.

    Ja widzę że Cię kobieta nie kocha. Porób pompek, przebiegnij się w około
    osady kilka razy, ogol się, zacznij słychać.
    Hau hau hau

  • 60. Data: 2013-04-16 01:23:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.04.2013 hisjusz <h...@w...pl> napisał/a:

    > Dobrze. Podaj konkretny link do źródła w temacie o którym mówisz bez
    > ciągnięcia za uszy! Obiecuje doczytać.

    Z tym będzie problem bo literatury dużo, a ekonomia nie jest do końca
    nauką, a bardziej zespołem wierzeń wynikających z przekonań
    filozoficznych. Należało by od początku a życie krótkie.
    Idąc na skróty to kolejno: Kopernik(ten), John Locke, Adam Smith,
    Claude Frédéric Bastiat, potem znowu na skróty i Ludwig von Mises,
    Friedrich August von Hayek, John Maynard Keynes, UWAGA teraz trzeba
    wybrać samemu czerwoną lub niebieską pigułkę. Jak się zdecydujesz sam
    dobierzesz bardziej współczesną literaturę i byle kto Ci nie podskoczy
    na Usenecie z ekonomii.

    > Pokój na świecie
    No ba, tylko co na to interwencjoniści?;)

    --
    kakmaratgmaildotcom