  • 11. Data: 2011-04-23 05:18:06
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 22, 4:23 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Podłączę się. Ja chcę wiedzieć jak sfotografować twarz anioła?
    > Interesuje mnie twoje zdanie, jakkolwiek to sobie wyobrażasz.
    >
    > Tylko się mnie nie bój.

    Jak sobie wyobrazasz aniola?

    Jasio na lekcji religii narysowal aniola z trzema skrzydlami.
    Ksiadz patrzy i pyta: Jasiu czy ty widziales aniola z trzema
    skrzydlami?
    - a czy ksiadz widzial aniola z inna iloscia skrzydel?

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-04-23 05:19:17
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-23 02:19, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > E tam, Arnold. Ne zapominaj o LeoTarze, Pszemolu, Ekspercie i - przede
    > wszystkim, moim ulubionym trollu - Albercie Jacherze. Znikneli w
    > otchlaniach (poza Arnoldem) usenetu i mozna ich wiekopomne dziela
    > sledzic tylko w archiwach googla. A Enuele, Zygmunty Dariusze i inne
    > takie (w szczególnosci np. ramboidalne pseudotrolle z pl.rec.film) to sa
    > tylko egocentryczne swiry, niedorobione szmondaki, dzieci neostrady i
    > niezaspokojeni seksualnie staruszkowie, którzy majac powazne braki w
    > zyciu towarzyskim wylaza tu i ówdzie z plonkownicy burzac monotonie

    Ech Arnold (arnoldzik) byl pierwszym trollem z ktorym probowalem sie
    spierac...hehe (oj to bylo wieki temu nie bylo jeszcze wtedy dzieci
    neostrady).
    Jedna z rzeczy ktora mi pozostala z tamtych czasow to przeswiadczenie ze
    z takimi indywiduami nie ma sensu na powaznie dyskutowac.
    Najbardziej mnie wkurwia, wlasciwie z tego powodu rozpoczalem ten watek,
    jak ktos prosi o pomoc a taki... troll , owszem nmoze i jej udzieli ale
    przy okazji musi udowodnic za wszelka cene ze jego wiedza siega dwwiazd,
    i innym wara bo ja wiem najlepiej, a ty ktory niestety miales pecha i
    zadales swoje pytanie jestes niczym bo to JA sie znam a ciebie nalezy z
    blotem zmieszac itd itp.

    sorki wkurzylem sie

    zycze wszyskim, bez wyjatku, milego dnia

  • 13. Data: 2011-04-23 05:21:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 22, 4:31 pm, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:
    > W dniu 2011-04-22 21:55, Zygmunt Dariusz pisze:> On Apr 22, 3:06 pm,
    delphic<d...@n...gazeta.pl>

    > no to masz, nie dziekuj ;)

    > w sumie to nic nie chce wiedziec(moze wszystko juz wiem_)
    >
    > Chcialem poznac Twoj czas reakcji zeby porownac z  Arnoldem Buzdyganem
    >
    > mysle ze co poniektorzy wiedza o co chodzi :)

    Co poniektorzy, to kiedys dyskutotowali i przekonywali, ze Arnold i
    Holdowanski to jedna i ta sama osoba.
    Widac wiec, ze cie docenili.

  • 14. Data: 2011-04-23 05:23:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 23, 1:36 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    > o wlasnie tutaj macie przyklad potwierdzajacy moje slowa :)
    >
    > zycze prawie wszystkim milego dnia

    Jak mozna zameczyc sie brakiem zyczen od mendy anonimowej?

  • 15. Data: 2011-04-23 05:32:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 23, 1:43 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    > dlaczego anonimowej moj mail powinienes znac a to powinno wystarczyc, no
    > chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem sorki ale moj adres i moje
    > prawdziwe nazwisko ci w twojej przypadlosci w niczym nie pomoze
    >
    > nie pozdrrawiam

    Ja tylko stwierdzam fakt o anonimowych mendach, na grupach.

  • 16. Data: 2011-04-23 05:36:40
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

  • 17. Data: 2011-04-23 05:43:34
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

  • 18. Data: 2011-04-23 05:50:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 23, 1:53 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    > rozwin sie. Dlaczego uwazasz mnie za mende, chociaz nie musisz tak i tak
    > sie nie ustosunkuje bo nie warto. Chociaz wiem ze to co bys napisal
    > bedzie tylko potwierdzeniem teg oze jestes TROLLEM
    >
    > prosze przyjmim to do swiadomosci, czasami pomaga i mniej zolci na
    > watrobie jest, zdrowszy bedziesz a skoro masz juz 30 letnie
    > doswiadczenie to o wiek musisz dbac

    Jak na razie to nie ja tu uzalam sie na wkurwianie i wkurzanie.

[...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ------------
    Sam nie wiesz mendo anonimowa co chwile wczesniej pisales.
    Kontroluj sie, bo nerwy ci szwankuja.

  • 19. Data: 2011-04-23 05:50:32
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-23 07:43, delphic pisze:

> [...]
    > chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem sorki ale moj adres i moje
    > prawdziwe nazwisko ci w twojej przypadlosci w niczym nie pomoze

    a w normalnej formie maila nie podam bo spamerom i trollom mowie
    stanowcze NIE

  • 20. Data: 2011-04-23 05:53:53
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>