  • 1. Data: 2011-04-22 19:06:22
    Temat: Zygmunt Dariusz
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    tak sobie przegladam ta grupe o zauwazylem ZYGMUNTA DARIUSZA udziela sie
    (i to jak) w prawie kazdym watku.
    Wiec rozpoczynam watek nowy, ciekawe czy tu tez sie udzieli

    w koncu to o nim :)))

  • 2. Data: 2011-04-22 19:43:28
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - delphic raczył napisać:

    Pobudzasz trolla do erekcji.
    Po co?
    --
    Sátoraljaújhely
    http://www.youtube.com/watch?v=SVNRS_DiHZY&feature=r

  • 3. Data: 2011-04-22 19:47:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 22, 3:43 pm, rAzor <p...@n...telesfora.com> wrote:
    > Darz b r! U ytkownik... he he - delphic raczy napisa :

    > Pobudzasz trolla do erekcji.
    > Po co?

    Na razie pobudziles sie pierwszy do erekcji, mimo ze to nie do ciebie
    bylo.
    Po co?
    Ulzylo ci?

  • 4. Data: 2011-04-22 19:55:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 22, 3:06 pm, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:
    > tak sobie przegladam ta grupe o zauwazylem ZYGMUNTA DARIUSZA udziela sie
    > (i to jak) w prawie kazdym watku.
    > Wiec rozpoczynam watek nowy, ciekawe czy tu tez sie udzieli
    >
    > w koncu to o nim :)))

    W koncu jesli to o mnie, to czemu mialbym sie nie udzielic?
    Nie moglem sie wprost doczekac takiego watku.
    Tylko trafiles z watkiem na weekend, a to dni mojej pracy poza
    pracownia.
    Co miales w zamiarze rozpoczynajac ten watek?
    Moze cos chcialbys wiedziec?

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 5. Data: 2011-04-22 20:23:54
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Moze cos chcialbys wiedziec?

    Podłączę się. Ja chcę wiedzieć jak sfotografować twarz anioła?
    Interesuje mnie twoje zdanie, jakkolwiek to sobie wyobrażasz.

    Tylko się mnie nie bój.

    marek

  • 6. Data: 2011-04-22 20:31:44
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-22 21:55, Zygmunt Dariusz pisze:

    > W koncu jesli to o mnie, to czemu mialbym sie nie udzielic?
    > Nie moglem sie wprost doczekac takiego watku.
    no to masz, nie dziekuj ;)
    > Tylko trafiles z watkiem na weekend, a to dni mojej pracy poza
    > pracownia.

    > Co miales w zamiarze rozpoczynajac ten watek?
    > Moze cos chcialbys wiedziec?
    w sumie to nic nie chce wiedziec(moze wszystko juz wiem_)

    Chcialem poznac Twoj czas reakcji zeby porownac z Arnoldem Buzdyganem

    mysle ze co poniektorzy wiedza o co chodzi :)

  • 7. Data: 2011-04-22 21:07:33
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 22 Kwi, 22:23, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Podłączę się. Ja chcę wiedzieć jak sfotografować twarz anioła?
    > Interesuje mnie twoje zdanie, jakkolwiek to sobie wyobrażasz.
    >
    > Tylko się mnie nie bój.
    >
    > marek
    1. Wez kompakta
    2.Nastaw na "auto"
    3.Stan przed lustrem.
    4.Unies aparat nad tylem glowy,
    5.Obiektywem w strone lustra, kat 80° wzgledem podlogi.
    6.Nacisnij wyzwalacz....i masz aniola.
    Jezali chcesz zdjecie twarzy Aniola pomoze Ci pan Wihelmi.
    StaM

  • 8. Data: 2011-04-22 22:47:28
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > W koncu jesli to o mnie, to czemu mialbym sie nie udzielic?
    > Nie moglem sie wprost doczekac takiego watku.
    > Tylko trafiles z watkiem na weekend, a to dni mojej pracy poza
    > pracownia.

    Dziwisz sie ze tesknimy??? Likend bez ciebie to stracony likend. Co ja
    pisze? Napisalem likend? Jak moglem tak napisac? Wybacz. Powinienem
    napisa "kazda yoktosekunda" zamiast likend. Jestes esencja tej grupy
    niczym Laydy Gaga i Justin Beeber w jednym. Znowu sie myle... wybacz
    pnownie... Potrafisz wybaczyc drugi raz, wiem ze to niemozliwe
    wybaczyc drugi raz ale ty jestes tak wielki, ze wierze, ze stac cie na
    to. Wracajac do tematu powiniem napisc od razu, ze jestes niczym E=MC
    Vagina

    http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk

    Pełzam u twych stop... łaszczę sie do nich .... czujesz jak się
    łaszczę? Prosze napisz co czujesz gdy czytasz to co ja pisze...

  • 9. Data: 2011-04-23 00:19:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "delphic" <d...@n...gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:iosnn9$rbr$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcialem poznac Twoj czas reakcji zeby porownac z Arnoldem Buzdyganem
    >

    > mysle ze co poniektorzy wiedza o co chodzi :)

    E tam, Arnold. Ne zapominaj o LeoTarze, Pszemolu, Ekspercie i - przede
    wszystkim, moim ulubionym trollu - Albercie Jacherze. Znikneli w otchlaniach
    (poza Arnoldem) usenetu i mozna ich wiekopomne dziela sledzic tylko w
    archiwach googla. A Enuele, Zygmunty Dariusze i inne takie (w szczególnosci
    np. ramboidalne pseudotrolle z pl.rec.film) to sa tylko egocentryczne
    swiry, niedorobione szmondaki, dzieci neostrady i niezaspokojeni seksualnie
    staruszkowie, którzy majac powazne braki w zyciu towarzyskim wylaza tu i
    ówdzie z plonkownicy burzac monotonie monotematycznych grup...
    Ech, az lezka w oku sie kreci ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 10. Data: 2011-04-23 05:13:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 23, 1:19 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > neostrady).
    > Jedna z rzeczy ktora mi pozostala z tamtych czasow to przeswiadczenie ze
    > z takimi indywiduami nie ma sensu na powaznie dyskutowac.
    > Najbardziej mnie wkurwia, wlasciwie z tego powodu rozpoczalem ten watek,
    > jak ktos prosi o pomoc a taki... troll , owszem nmoze i jej udzieli ale
    > przy okazji musi udowodnic za wszelka cene ze jego wiedza siega dwwiazd,
    >   i innym wara bo ja wiem najlepiej, a ty ktory niestety miales pecha i
    > zadales swoje pytanie jestes niczym bo to JA sie znam a ciebie nalezy z

    Zawsze najgorsze mendy, wystepowaly tu anonimowo.
    Jestes tego przykladem.