  • 11. Data: 2014-02-16 15:22:29
    Temat: Re: Zydofilia.
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-02-16 11:08, Jan pisze:
    nie dość, że tematyki grupy nie rozumiesz, to jeszcze cytować nie potrafisz.

    Popatrz na wątek. Ja go na tej grupie nie tworzyłem.

  • 12. Data: 2014-02-16 15:23:23
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    to POwski euro radykał, nic więcej nie potrafi... więc imponuje głupotą...

    Może, ale twojej głupoty nic nie przebije. Nawet pani "profesor" P.

  • 13. Data: 2014-02-16 17:04:04
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    http://eu.eu

  • 14. Data: 2014-02-16 17:30:27
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 16 Feb 2014 11:59:46 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Hello fifak,
    >
    >Sunday, February 16, 2014, 7:35:40 AM, you wrote:
    >
    >[....]
    >
    >pl.soc.polityka

    Dlaczego, ciekawy watek, pokazuje jak na dloni mentalnosc
    spoleczenstwa polskiego...

    A.L.

  • 15. Data: 2014-02-16 20:09:07
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >
    >[....]
    >
    >pl.soc.polityka

    Dlaczego, ciekawy watek, pokazuje jak na dloni mentalnosc

    A to ilustracja twojej mentalności i "małego rozumku". Mniejszego niż ma
    Kubuś Puchatek.

    http://demotywatory.pl/4290144/Bezradnosc

  • 16. Data: 2014-02-16 22:11:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 16 Feb 2014 20:09:07 +0100, "Jan" <k...@p...net> wrote:

> [...]
    >spoleczenstwa polskiego...
    >
    >A.L.
    >
    >A to ilustracja twojej mentalności i "małego rozumku". Mniejszego niż ma

    Idziesz do KF

    A.L.