  • 11. Data: 2009-05-06 07:27:09
    Temat: Re: Zwiększenie rozpiętości tonalnej matryc
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    > Widziałem kompakt robiący naraz dwie fotki, które w efekcie dają większą
    > pojemność tonalną czy jak to nazwać. HDR w aparacie. Użytkownik po prostu
    > dostaje fotkę o większej rozpiętości i nawet nie wie (może nie wiedzieć)
    > o tym, że składają się na nią aż dwie fotki (pstryknięte z różnymi
    > nastawami) złożone w jedną całość.

    A jaki to kompakt ?

  • 12. Data: 2009-05-06 10:21:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sławek Drogosz" gtremb$2lo$...@n...news.neostrada.pl

    > A jaki to kompakt ?

    Nie interesuję się kompaktami, więc nie zapamiętałem. Myślałem, że tak mają
    ,,zwykłe'' kompakty, więc nie było to dla mnie jakąś nadzwyczajnością godną
    odnotowania. Ale nia bajeruję.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-05-08 20:20:59
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 4 Maj, 14:09, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gtmlft$m8p$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > W aparacie pewnie tez niedługo będzie :) Chociaż powinno byc samo exposure
    > blend a nie hdr taki jaki mamy dostępny w programach komp. Mam na myśli że
    > aparat tylko składa 2-3 fotki sam, dopasowuje poruszenie między nimi i
    > wybiera a z nich odpowiednie obszary bez "podkręcania" softwerowego.

    To ja czekam na elementy (matryce) nieliniowe - skoro dało się to
    zrobić w oku to w matrycy też się da ;-)

  • 14. Data: 2009-05-09 10:56:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze slaweks:

    > To ja czekam na elementy (matryce) nieliniowe - skoro dało się to
    > zrobić w oku to w matrycy też się da ;-)

    Są takie matryce.