  • 51. Data: 2014-11-23 15:51:45
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 15:17, Shrek pisze:
    > niezbędne są niestety słupki, albo sprawne
    > wywożenie takich mądrali...

    Niestety, dopóki bydło będzie jeździło samochodami, dopóty słupki są
    konieczne.
    Dopiero kiedy samochody źle parkujące będą wywożone w ciągu kilku minut,
    to może bydło trochę zacznie zwracać uwagę nie tylko na siebie.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 52. Data: 2014-11-23 15:57:35
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    > bo kilka osób zauważyło,
    Skąd to wziąłeś? Piszecie kupą, siedząc hjeden obok drugiego?
    Bo w wątku tylko Ty się o to czepiasz.

    > że upierasz się przy opodatkowaniu wg miejsca zameldowania,
    Sprawdź wpierw co jest cytatem, a co jest czyjąś wypowiedzią.
    O zameldowaniu nic wcześniej nie pisałem, dopiero gdy Ty
    zarzucileś mi, że sobie przeczę.

    Mam już dosyć tego wątku. Nic ciekawego nie wnosi. Szkoda czasu.
    Dla mnoe EOT.

    Olek

  • 53. Data: 2014-11-23 16:06:49
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-11-23 15:36, P.B. wrote:

    > Lekarstwem na korki nie jest poszerzanie dróg i budowa parkingów, ale

    Nie jest nim tez ich zwezanie i likwidowanie.

    > wyeliminowanie transportu prywatnego z centrum aglomeracji. Jeszcze
    > pięćdziesiąt lat i w Polsce będzie to powszechnie akceptowane.

    A wiesz, ze niektorzy w tym centrum mieszkaja? Nie kazdy mieszka pod
    Warszawa.

    --

    e-Shrek

  • 54. Data: 2014-11-23 16:10:31
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-11-23 15:08, J.F. wrote:

    > To co - karta mieszkanca wydac po zlozeniu pit, upowazniajaca do
    > darmowego przejazdu ?

    Co najwyzej bezplatnego. Za darmo to tylko w zeby mozna gdzie nie gdzie
    dostac ;-)

    --

    e-Shrek

  • 55. Data: 2014-11-23 16:12:48
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Pomijając pewną przesadę, opisałeś właśnie londyńskie City. Zapomniałeś
    > tylko o metrze.

    Alez w zadnym wypadku nie zapomnialem. Mamy 1 linie. Bedzie pare stacji
    drugiej. O innych liniach, czy dokonczeniu tej drugiej, do nastepnych
    wyborow nawet nie uslyszymy. Skoro o metrze londynskim, to dociera ono
    na przedmiescia. To tak, jakby u nas docieralo do Piaseczna, do Lomianek
    i Legionowa. Nawet nie majac dodatkowych utrudnien Galasa/HGW, wybralbym
    metro. Tak wiec porownujac Londek i nasze miasteczko trzeba powiedziec
    sobie jasno, ze najpierw stworzono tam alternatywe dla samochodow, a
    potem zabrano sie za zmuszanie ludzi do korzystania z niej.
    Troche tez nie bylo wyjscia, bo na Londek cos tam Niemcy wyslali, ale u
    nas wieksze szkody potrafia uczynic kibole niz tam cala wojna zrobila.
    Maja wiec waskie uliczki. U nas przynajmniej tyle dobrego, ze ulice mamy
    wzglednie szerokie i jakby nie tworczosc Galasa i jego szefowej, to
    jezdzilo by sie calkiem przyzwoicie.

    > Lekarstwem na korki nie jest poszerzanie dróg i budowa parkingów, ale
    > wyeliminowanie transportu prywatnego z centrum aglomeracji.

    Ilez to razy slyszalem te lewackie brednie na poziomie bajek o
    antropogenicznych przyczynach globalnego ocieplenia, spisku producentow
    ropy trzymajacych pod kluczem rozwiazania alternatywnych zrodel energii itp.
    Najlepiej w ogole wyburzyc centrum, zrobic tam wysypisko i wtedy nikt
    nie bedzie mial interesu, zeby sie tam pchac. Smieciarki korka nie
    zrobia, zlomiarze zwykle nie sa zmotoryzowani

    > Jeszcze
    > pięćdziesiąt lat i w Polsce będzie to powszechnie akceptowane.

    Juz jest, o co zaklad, ze HGW wygra?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 56. Data: 2014-11-23 16:20:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 15:57, Olek pisze:

    > Skąd to wziąłeś? Piszecie kupą, siedząc hjeden obok drugiego?
    > Bo w wątku tylko Ty się o to czepiasz.

    Nie tylko ja.

    Post z 13.16 - na stwierdzenie Artura Millera, że " pita wysyłasz do
    urzędu właściwego dla _miejsca zamieszkania_. po to na początku
    wybierasz US, do którego wysyłasz...

    Ty występujesz z zaprzeczeniem:

    "Podaj podstawę prawną, bo wg mnie się mylisz.

    Olek"

    a po uwagach Cavallino, że wysyła się do miejsca zamieszkania stwierdzasz,
    że "Wypełnić to sobie można, ale i tak ten wpisany US prześle PIT
    do "właściwego" US." -post z 13.42

    wypowiadał się też mk4, że nikt nic prześle, bo PITa
    składa się w miejscu zamieszkania

    uwagę zwrócił Ci też Budzik, więc nie tylko ja to zauważyłem.

    Chyba, że jest dwóch podpisujących się Olek
    (ale nie sądzę, żeby im się chciało jeszcze maila podmieniać)

    > Sprawdź wpierw co jest cytatem, a co jest czyjąś wypowiedzią.
    > O zameldowaniu nic wcześniej nie pisałem, dopiero gdy Ty
    > zarzucileś mi, że sobie przeczę.

    Zarzuciłem, bo nie zauważyłeś, że sobie przeczysz.
    Jeśli nie odróżniasz zameldowania od zamieszkania to choćby z tego powodu
    dyskusja dalsza jest bezprzedmiotowa.

  • 57. Data: 2014-11-23 16:20:55
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/11/14 15:13, masti wrote:
    > jest. tak dziala karta warszawiaka. Tu nie ma naruszenia tajemnicy bo US
    > nie podaje ile podatku ktoś płaci tylko potwierdza fakt złożenia PIT w

    Ale przecież była chryja, że UM Wwy sprawdza w Skarbowym.
    A w ogóle to urząd składania PIT wynika z samo-deklaracji na
    PIT-bodajże4 i tego nikt nie sprawdza, a już okazania dow.os. nie
    wymaga. Dodatkowo: od 2015 z dow.os. znika adres zameldowania, i
    generalnie od "meldunków" się odchodzi (różne daty na różne aspekty).

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2014-11-23 16:34:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:12:48 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Tak wiec porownujac Londek i nasze miasteczko trzeba powiedziec
    > sobie jasno, ze najpierw stworzono tam alternatywe dla samochodow, a
    > potem zabrano sie za zmuszanie ludzi do korzystania z niej.

    I dlatego piszę o pięćdziesięciu latach - pierwszą linię metra oddano lub
    zaczęto budować (nie chce mi się szukać) w 1861 roku. Na długo przed
    wynalezieniem samochodu, w czasach Powstania Styczniowego w Polsce! Dzięki
    lepszej technice mamy szansę za pięćdziesiąt lat dojść do poziomu
    dzisiejszego Londynu. Rzymu też w jeden dzień nie zbudowano, mimo że nie
    budowała go HGW.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 59. Data: 2014-11-23 17:09:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 07:24, Olek pisze:
    > Podczas wczorajszej debaty HG-W chwaliła się jak
    > to zwęża jezdnie i stawia wszędzie słupki żeby
    > zniechęcić kierowców do jeżdżenia samochodem.

    akurat uwazam to za dobry pomysl, i nie zwalalbym winy na HGW.

    po prostu w duzym miescie, a takim jest warszawka trzeba 'zachecic'
    kierowcow, aby omijali centrum szerokim lukiem i aby mieszkancy
    korzystali komunikacji masowej:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 60. Data: 2014-11-23 17:42:32
    Od: <6...@5...174232.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > A od kiedy chodnik to trawka?

    Ktoś kiedyś Ci wmówił, że po/na trawie zawsze nie wolno...
    [1]

    > Z brzytwy pewnego pana nazwiskiem na O.

    Założyłeś, że jest winny, zamiast przyjąć powszechną w PL zasadę niewinności
    i jeszcze piszesz o brzytwie Ockhama?

    > Nie podam. Dlatego się słupkuje.

    [1] Po to płotek widoczny na zdjęciu, żeby Ci pokazać po której
    trawie/trawniku nie wolno chodzić.

    CROSS: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'