  • 331. Data: 2021-09-10 09:29:08
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 08:52, _Master_ wrote:
    > Jeśli ostatni ALARMUJĄCE komunikaty są PRAWDĄ to nie doczekamy
    > technologii...

    Doczekamy, tylko bliżej bieguna. Nie da się wykluczyć, że doczekamy w
    mniejszej grupie.

    > A można już teraz zmniejszyć smog w miastach wprowadzając
    > obwiązek/dotacje na LPG

    To smog w miastach ma jakiś zasadniczy związek z wydechem? A mi się
    wydawało, że postulujesz, że głównie z oponami/tarczami, a wydech nie
    jest wartu uwagi.

    A moze jest was tam dwóch?

  • 332. Data: 2021-09-10 09:29:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W takim razie:

    Podaj argumenty albo badania które PRZECZĄ cytowanym tutaj składowym SMOGU.
    Podaj jaka jest różnica Dla chorych dzieci jeśli po mieście będą jeździć
    elektryki SAME ELEKTRYKI.

    Nie uciekaj od odpowiedzi.

  • 333. Data: 2021-09-10 09:30:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 08:55, _Master_ wrote:
    > Jesteś aż tak ograniczony?

    Dostosowuje się do poziomu.

  • 334. Data: 2021-09-10 09:33:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 08:59, _Master_ wrote:
    > Jeśli potrafisz podaj lepszy albo zrób swoje RZETELNE badania.

    Nie mogę. Nie mam doświadczenia, zaplecza, wiarygodności, pieniędzy, kadry.

    Z tej przyczyny czytam publikajce majace takie cechy.

    Polecam to też Tobie.

    > Jak na razie pierdolisz tylko że "tonapewnonieprawda"

    Nic takiego nie twierdze. Twierdze, że twoje machnie rękami, o które się
    podpierasz, jest gówno warte.

    Natomiast aby stwierdzić czy coś jest czy nie prawda, nalezy podać
    wiarygodne badania naukowe. na razie: nie wiadomo. Wobec tego nic nie
    twierdze.

    Natomiast bardzo chętnie punktuje dziury w myśleniu ideologicznych
    przygłupów. Z prawa i lewa.

    To akurat moża robić bez badań.

    To robi codziennie nauka - poddaje krytyce.

    > Dlaczego to nie prawda? Konkret?

    Nie ma konkretu. Ale ja nic nie postuluje. Wiec nie muszę konkretów
    podawać. Ja tylko *wątpie* z uwagi na brak dowodów na dowolną tezę w tym
    temacie.

    > I nie pyskuj

    Starszemu!

  • 335. Data: 2021-09-10 09:36:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 09:27, _Master_ wrote:
    > Podaj argumenty albo badania które PRZECZĄ

    To tak nie działa. To ty masz podać argumenty, że elektryki są
    gorsze/lepsze, wszak napisałeś w pierwszym swoim poście w tym wątku
    spory manifest polityczno-debilny. Ja nic nie twierdzę. Ja krytykuje
    brak dowodów i tylko tyle.

    Większośc ideologicznie tępych poglądów wystarczy zestawić z brakiem
    dowodów na ich tezy, aby mozna było wyrzucić je na śmietnik.

    > Nie uciekaj od odpowiedzi.

    Na razie popijam drinka z palemką patrząc jak prawaka przyłapali na
    debiliźmie i sie bidulek miota.

  • 336. Data: 2021-09-10 09:37:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-10-września-2021 o 07:36, heby pisze:
    > W gruncie rzeczy w obu wypadkach dostaniesz to samo: gówno.

    Ty to taki mix przebojów.

    Wolny rynek ale tylko tam gdzie można.

    Wolność słowa ale tylko jak ktoś nie jest radykalny.

    Prawo do życia i wolności obywatelskich ale tylko dla tych modnych i
    mejstrimowych

    Dbamy o ekologię ale tylko za pomocą naszych bateryjek...

    Ludzie RZYGAJĄ takimi zgnuśniałymi poglądami

    A najbardziej są wkurwiewni jak się ich okrada bezsensownymi podatkami
    albo przymusem każe jeździć drogim i niepraktycznym elektrykiem.
    Ludzie nie są DEBILAMi

  • 337. Data: 2021-09-10 09:37:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 09:28, _Master_ wrote:
    > Nawet nie wiesz w jakim ustroju żyjesz ;)
    > WOLNY RYNEK w UE i pisolandzie...

    Prawdopodobnie nigdy nie widziałeś rynku nie wolnego. Stąd ten debilizm
    w poglądach i przegięcie myślowe.

  • 338. Data: 2021-09-10 09:45:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-09-2021 o 08:07, heby pisze:

    > Należy zmienić kraj.
    >
    > Swoją drogą dlaczego nie działa?

    Poza Japonią chyba nigdzie nie działa.
    U nas to szybko wymierający standard, więc raczej nie będzie rozwijany
    do dwukierunkowości.
    Powszechny jest CCS i on niedługo ma mieć ponoć takie możliwości.

  • 339. Data: 2021-09-10 09:49:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 09:37, _Master_ wrote:
    > Ty to taki mix przebojów.

    Już ci wyjasniłem, że skrajne poglądy są cechą debili.

    Ludzie rozsądni dostrzegają dobre rzeczy w róznych, czesto niezgodnych z
    ich pogladami, miejscach. Cenię ludzi, mających poglądy prawicowe i
    dostrzegające pozytywne cechy socjału, albo ludzi o poglądach lewicowych
    widzących pozytywne cechy ochrony własności. Ogólnie cenię ludzi
    widzących poza swój własny, ciasny horyzont.

    Reszta to debile. W zasadzie to większość.

    To powód dla którego debilizmy prawicowe i lewicowe są takie groźne.
    Debile ze skrajnymi poglądami będą wybierać *gorsze* rozwiązania, mimo
    istnienia dowodów przeciwnych na ich ideologiczne tezy. Kolektywizajca
    wsi nie działa? To róbmy ją dalej! Niepłacenie podatków powoduj że nie
    ma lekarzy? To usuńmy służbę zdrowia!

    Pełno tego gówna w głowach debili.

    > Ludzie RZYGAJĄ takimi zgnuśniałymi poglądami

    Zdecydowanie potrzebna rewolucja. Proponujesz narodowy socjalizm czy
    może bardziej tradycyjnie oligarchiczny komunizm? Dla mnie bez różnicy,
    na koniec bedzie to samo, czyli kraj rządzony przez _Master_ów. Brrr, aż
    mnie ciarki przeszły, jak nisko można upaść.

    > A najbardziej są wkurwiewni jak się ich okrada bezsensownymi podatkami
    > albo przymusem każe jeździć drogim i niepraktycznym elektrykiem.

    To sobie zmień ludzi. Jednemu artyście sie nawet na chwile udało. Wtedy
    nie było UE, ale i tak winny się znalazł od reki.

    > Ludzie nie są DEBILAMi

    Są. Narzędzie pojmowania mechanizmów działania rzeczywistości dawno
    przekracza poziom przecietnej inteligencji.

    To dlatego debile uciekają do skrajnych partii, gdzie ich obraz świata
    zostaje zredukowany do poziomu, który mogą pojąć. A to czy na lewo czy
    na prawo to wydaje się mało istotne.

  • 340. Data: 2021-09-10 10:03:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/09/2021 14:17, _Master_ wrote:
    > Manipulant z analfabetycznym podejściem do życia.

    Słyszłem inne definicje. Niektóre obejmują prawaków.