  • 321. Data: 2021-09-10 07:36:13
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 00:12, JDX wrote:
    > Nigdy nie widziałem, aby np. Zandberg co/kogokolwiek masakrował.

    Masakrował sam siebie postulując, aby wysokośc emerytury nie była
    zależna od wkładu pracy w jej uzysknie.

    > widziałem, jak np. Bosak masakrował

    Widzieć jak Bosak masakruje, to jak widzieć, jak skrzat sika do mleka.

    > PiS oraz TVPiS, a jacyś tam
    > pomniejsi Konfederaci masakrowali oczywiście lewaków. :-D

    Toteż nalezy pokazac, że czy to lewak czy konfederata, róznica żadna,
    masakrować można obu równie skutecznie. Oba typy iditów bazuja na
    prostackich ideologiach z okolic "wszystko prywatne" albo "wszystko
    wspólne". W gruncie rzeczy w obu wypadkach dostaniesz to samo: gówno.

  • 322. Data: 2021-09-10 08:07:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2021 03:22, Cavallino wrote:
    > Teoretycznie.
    > W praktyce nie, bo musiałbyś mieć stację Chademo.

    To bez znaczenia co jest potrzebne dzisiaj. Jutro dwukierunkowe
    ładowarki będą codziennością, oczywiście o ile ktoś przycisnie jakąs
    ustawą albo uchawałą.

    Realizują postulat domowego powerbanku i redukcji "węglowozów".

    > Do tego protokół Chademo obsługiwany w naszym kraju w tą stronę nie działa.

    Należy zmienić kraj.

    Swoją drogą dlaczego nie działa? Zakazany? Co to sieć obchodzi, co
    dzieje się za licznikiem? V2H nie powinno nikogo interesować, co innego V2G.

  • 323. Data: 2021-09-10 08:40:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-10-września-2021 o 00:30, ii pisze:

    > Ale to całej baterii a tyle co zużywasz na dojazd może być znacznie mniej.

    To wtedy zakładamy że elektryk jest drugim autem Kowalskiego w rodzinie.

    Może kiedyś...

    W mojej firmie się nie da. Żałuję, że pytałem
    > bo teraz mi nikt kabelka nie da jakbym awaryjnie potrzebował.

    Coś w tym jest. ;_)

    Ja proponowałem szefowej postawienie stołu do pingponga bo moje
    siedzenie przy kompie potęguje tylko problemy zdrowotne.
    Jest miejsce (dużo miejsca) Zero kosztów dla pracodawcy. Oczywiście po
    godzinach pracy. I co? NIE DAŁO SIĘ ;-)

    I pomyśleć teraz o rozliczaniu się z takim TYPEM pracodawcy za prąd.

  • 324. Data: 2021-09-10 08:42:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-10-września-2021 o 00:32, ii pisze:
    > Wiem, i chciałem powiedzieć, że renówki są de best.

    Moja żona ma uprzedzenie z czarów R19.

    Ale znam ludzi co zamienili Toyoty na renówki właśnie. ;)

  • 325. Data: 2021-09-10 08:52:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-09-września-2021 o 15:37, heby pisze:
    > Nie może w tej chwili. Może je jednak spowolnić aby zyskać czas na
    > wynalezienie technologi która z nim zrobi porządek.

    Jeśli ostatni ALARMUJĄCE komunikaty są PRAWDĄ to nie doczekamy
    technologii...

    A można już teraz zmniejszyć smog w miastach wprowadzając
    obwiązek/dotacje na LPG

  • 326. Data: 2021-09-10 08:55:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-09-września-2021 o 21:08, heby pisze:

    > Z klocków elektryka - tutaj musze przyznać, że obronie się nawet bez
    > badań naukowych. Dzięki temu że elektryk mniej piłuje hamulce, pyłu z
    > tych hamulców jest mniej. Co wygrałem?

    W kwestii kloców WYGRAŁEŚ.

    Już przecież pisałem że masz rację.

    Dlaczego nie czytasz ciągle następnego zdania?

    Jesteś aż tak ograniczony?

  • 327. Data: 2021-09-10 08:59:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-09-września-2021 o 21:12, heby pisze:
    > Który jest "bardziej naukowy"? Ten portal ma ISBN i/lub jest na liście
    > filadelfijskiej?

    Jeśli potrafisz podaj lepszy albo zrób swoje RZETELNE badania.

    Jak na razie pierdolisz tylko że "tonapewnonieprawda"

    Dlaczego to nie prawda? Konkret?

    Podasz?

    I nie pyskuj już bo się tylko pogrążasz

  • 328. Data: 2021-09-10 09:06:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-10-września-2021 o 00:33, ii pisze:
    > Jak niepraktycznego? W ogóle nie jeżdżę na stację!

    Ty masz reno. ;-) A Twój samochód jest praktyczny jako następny w rodzinie.

    Walczymy o większe trofea ;-) Kompakt dla rodziny Kowalskiego

    PS. Jak twierdzi Toyota: Te elektryki to tylko żeby poprawić
    ekologiczność w ofercie. ;-)
    Taki Aston Martin Cygnet ;-)
    Hybryda dalej żądzi zaraz po JTD ;-)

  • 329. Data: 2021-09-10 09:27:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Podaj argumenty albo badania które PRZECZĄ cytowanym tutaj składowym SMOGU
    Podaj jaka jest różnica Dla chorych dzieci jeśli po mieście będą jeździć
    elektryki SAME ELEKTRYKI.

    Nie uciekaj od odpowiedzi.

  • 330. Data: 2021-09-10 09:28:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-09-września-2021 o 15:35, heby pisze:
    > Obawiam się, że w UE jest wolny rynek.

    Nawet nie wiesz w jakim ustroju żyjesz ;)

    WOLNY RYNEK w UE i pisolandzie...

    Ubaw po pachy ;-)