  • 81. Data: 2011-02-01 20:09:52
    Temat: Re: Żółte wiatło
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 08:09:02 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Jeszcze czego

    No w sumie już nie, własni epotwierdziłeś, że łżesz jak Macierewicz.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2011-02-02 23:27:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011, to wrote:

    > begin Adam Szewczak

    > Ale po cholerę? Jak zaczną jeździć 50-60 zamiast 70-80

    Errata: zamiast 70..80 kawałek i potem 0 przez pewien czas.
    Bo taka jest praktyka, jak już ktoś napisał :D

    > to mniej więcej
    > proporcjonalnie spadnie przepustowość ulic.

    Być może tu i ówdzie praktyka przejeżdżania na czerwonym
    jest nagminna, ale jeszcze nie powszechna. A to oznacza
    że pojazd jednak od czasu do czasu stoi, więc tego
    wniosku prosto wywieść się nie da :)

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2011-02-03 20:29:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>