  • 11. Data: 2011-01-23 13:50:47
    Temat: Re: Żółte ?wiatło
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 13:33:27 +0100, Jotte napisał(a):

    > Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niektórzy widzieli, ale nie są
    > wiarygodni.

    Oczywiście, że istnieje zielona fala, np. dosyć powszechnie w Warszawie.
    Jednak ze względu na powszechny problem gumowego kindybała wyskakującego z
    siedzenia kierowcy przy jeździe z prędkością zgodną z aktualnym
    ograniczeniem nie da się jej używać. Nawet jak masz importowany samochód
    bez tego ficzera i chciałbys na przekór wszystkim jechac z przepisami, to
    się nie da, bo dojeżdzając do skrzyżowania (na którym właśnie zapali się
    czerwone światło) będziesz się musiał zatrzymać za sznurkiem pojazdów
    wyposażonych w anal intrudera, które tam dojechały wcześniej i wciąż stoją.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2011-01-23 14:14:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-23, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > czerwone światło) będziesz się musiał zatrzymać za sznurkiem pojazdów
    > wyposażonych w anal intrudera, które tam dojechały wcześniej i wciąż stoją.

    Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowiązujące ograniczenie
    prędkości.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-01-23 14:27:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:14:06 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowiązujące ograniczenie
    > prędkości.

    Jest trochę niżej, ale jadąc w okolicach obowiązującego limitu, zazwyczaj
    też się można załapać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2011-01-23 14:29:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Oczywiście, że istnieje zielona fala, np. dosyć powszechnie w Warszawie.
    Jedyne zielone fale w Polsce spotkać można na płytkich zbiornikach wodnych,
    które latem w ciepłocie zarastają glonami a potem powieje silniejszy wiatr.

    > Jednak (...) nie da się jej używać.
    Czyli jej nie ma.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2011-01-23 14:46:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:29:59 +0100, Jotte napisał(a):

    > Jedyne zielone fale w Polsce spotkać można na płytkich zbiornikach wodnych,
    > które latem w ciepłocie zarastają glonami a potem powieje silniejszy wiatr.

    Od kogo się takich bonmotów nauczyłeś? Od Koniotrzepolino?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2011-01-23 14:49:22
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Od kogo się takich bonmotów nauczyłeś?
    Samorodny talent, naturszczyk.
    Przymawiasz się o prywatne lekcje? ;)

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2011-01-23 14:54:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-23 13:33, Jotte pisze:

    > Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niektórzy
    > widzieli, ale nie są wiarygodni.

    Ja ją widziałem. We Wrocławiu jadąc od Karkonoskiej, przez Armii
    Krajowej do Traugutta. Licząc od BP na Karkonoskiej, od 3
    świateł po BP zielona fala jest ustawiona na 130 km/h ... Jadąc
    z taką prędkością (zwolnisz tylko na estakadzie do 60)
    dojeżdżasz na zielonej fali do samego centrum, tj do Społecznego :)

    Testowane wielokroć :)

    6008

  • 18. Data: 2011-01-23 14:54:57
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    A ja o takich napisałem... :-))

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2011-01-23 14:57:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-23, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jest trochę niżej, ale jadąc w okolicach obowiązującego limitu, zazwyczaj
    > też się można załapać.

    Ja się częściej spotykam ze światłami ustawionymi na +20 czy +30.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-01-23 16:24:55
    Temat: Re: Żółte światło
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 11:25:07 +0100, news-gazeta napisał(a):

    > Nie macie wrażenia że światło żółte w Polsce świeci się zbyt krótko?
    > Czasami trzeba albo awaryjnie hamować przed czerwonym albo niestety
    > wpada się na czerwonym już.
    > W europie zachodniej te żółte zdecydowanie dlużej się pali.

    Albo tez w europie jedziesz przez światłami zgodnie z ograniczeniem.

    --