  • 31. Data: 2017-02-11 16:11:15
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bezpieczniej by jej sie jechalo jak by z lotniska taksowke wzieli. Przy okazji.
    Chlopak sie tlumaczy ze przepuscil uprzywilejowany. Nie postawil bym zadnej kasy ze
    samochod z pania Premier byl do konca uprzywilejowany. Jakies swiatla mogl miec
    wlaczone. Ale sygnalow dzwiekowych mogl nie miec wlaczonych.taki sygnal wkurwia tych
    co w srodku. Dwie minuty idzie wytrzymac ale potem staje sie uciazliwy. Powinni
    pokazac nagrania z samochodow. Powinni tez powiedziec czy kierowca pani Premier mial
    zapiete pasy. Z zapietymi pasami miednicy by nie mial zlamanej bo szybko nie jechal.
    Sprawca najprawdopodobniej jest kierowca z seicento.

  • 32. Data: 2017-02-11 16:24:04
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" Audi.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 15:01, Waldek pisze:
    > Jakiś były szef BOR mowił, że BOR nie ma opancerzonych Audi.

    Jak nie wie to niech w mediach publicznie nie kłamie.
    kupili w 2016 roku.

  • 33. Data: 2017-02-11 16:38:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    zapiete pasy. Z zapietymi pasami miednicy by nie mial zlamanej bo szybko nie jechal.
    Sprawca najprawdopodobniej jest kierowca z seicento.

    Przecież wiadomo co się stało. Jechali na bombach bez dzwiękiu,
    wyprzedzali na skrzyżowaniu sejcza z włączonym lewym migaczem, jechali
    koło 8 dych, straszydło nie miało zapiętych pasów.

    Shrek

  • 34. Data: 2017-02-11 16:56:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez mi sie wydaje ze nie spelniali definicji pojazdu uprzywilejowanego, ale moge sie
    mylic. Nawet jak nie ma monitoringu na tym odcinku ulicy to powinni pokazac nagrania
    z samochodow boru. Nagrania z monitoringu miejskiego jak sa bez dzwieku nic nie
    wniosa i potrzebne sa zeznania swiadkow. KOD moze sie w koncu przydac. Jesli KOD nie
    bedzie gardlowal o sygnale dzwiekowym bedzie znaczylo ze mieli go wlaczonego.

  • 38. Data: 2017-02-11 16:57:59
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" do Du y.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jakby było widać, że nie zapierdalali i wina sejcza to by się
    > znalazły.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 37. Data: 2017-02-11 16:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wydaje się, że najlepiej to jednak nie wyprzedzać na skrzyżowaniu. Po
    > coś te ciągłe tam narysowali. W końcu któryś się znów skutecznie zabije
    > i znów będą miesięcznice.

    No co ty?!
    Minute później w domu...? Oszalałes!?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 35. Data: 2017-02-11 16:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

    > Fakt że gdyby mu to Audi przydzwoniło w lewe drzwi to chyba by nie
    > wyszedł o własnych siłach z samochodu. Młody zapewne niedoświadczony
    > kierowca nie ogarnął co się dzieje (nawet jeśli jechali bez sygnału
    > dźwiękowego to musiał widzieć te pierwsze samochody z kolumny na
    > bombach). Wiadomo że w takiej sytuacji się gwałtownych ruchów nie
    > wykonuje. Jego szczęście że Borowik nie do końca dobrze chyba ocenił
    > sytuację i wylądował na drzewie
    > Tu widać że miał jeszcze sporo miejsca po lewej od drzewa, no chyba że
> [...]
    ,63.2y,207.05h,86.3
    > 7t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-GXmReQb7frJGtiRLXJJuQ!2e0!7i
    13312!8i6656
    > Trudno oceniać jak się nie widzi sytuacji z samochodu, ale jednak
    > koniec rajdu na drzewie to chyba najgorszy scenariusz w tym wypadku,
    > trochę to wygląda jakby go krawężnik na to drzewo poprowadził.

    A hamulce były niesprawne bo? :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 36. Data: 2017-02-11 16:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

    > W Polsce zerknięcie w lewe lusterko przed skrętem w lewo to obowiązkowy
    > punkt programu :) Za dużo się naoglądałem filmików z przecinakami na
    > skrzyżowaniach by przed manewrem zaniechać takiej czynności, zwłaszcza
    > jak z przeciwka droga pusta. Raz mi to nawet uratowało dupę.

    No tak, ale wiesz, ze nie zawsze zdazysz zareagowac, zwłaszcza jak masz za
    plecami debila o skłonnosciach wyscigowo-samobójczych i on nie da ci za
    wiele czasu na zauwazenie go, bo musi jak w F1 do konca leciec w tunelu
    aerodynamicznym.
    Jak było w omawianej sytuacji? Kto wie... Ale teza ze jechali 50 na
    godzine... hmm... Przy takiej predkosci to sie hamuje i skreca kierownica a
    nie tylko skreca i wali z cała siła w drzewo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 39. Data: 2017-02-11 16:58:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek k...@u...pl ...

    > Jakiś były szef BOR mowił, że BOR nie ma opancerzonych Audi.

    Moze oni mowia "pancerne" w sensie potocznym - ze takei duze, ciezkie
    etc....?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 40. Data: 2017-02-11 16:58:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > W wypasionym TU-154M nie było.
    > Podobno.

    W samolotach to jest inna inszosc bo:
    - po pierwsze sa czarne skrzynki
    - po drugie nawet jakby była to czy by przetrwała upadek?
    - po trzecie to nie był przeciez nowy samolot?
    - po czwarte tak, masz racje, ze montaz na pewno by nie zaszkodził.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"