  • 11. Data: 2017-02-11 08:31:59
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" do Du y.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > bo zamiast jechać prosto to walnął w drzewo.
    najgorsze jest to, że (szczególnie u nas) nikt nie chce się przyznać do
    błędu. A skoro błędu nie było, to niczego nie trzeba poprawiać. kiedyś
    mówiło się "Polak mądry po szkodzie" Teraz Polak po szkodzie dalej głupi
    ToMasz

  • 12. Data: 2017-02-11 10:38:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Waldek"

    > Na fotach widać za zapakował w drzewo stąd połamane nogi/noga i brak
    > obrażeń u młodzieży w Fiacie ... Tak po prawdzie to powinien walic w te
    > małe auto a nie jak pensjonarka zmieniać kierunek ... pewnie znów jakiś
    > Kazimierz :-)
    > ---
    > "
    > ~kk edmonton- Dzisiaj (19:24)
    >
    > Wyglada na to ze limuzyny sa za szybkie albo nie odpowiednie, powinni
    > uzywac transporterow opancerzonych albo czolgow(bardziej bezpieczne), albo
    > wyglada na to ze mamy sabotarz. Ktos znowu podrzucil klode brzozy
> [...]
    Gdy się jeździ bez zapiętych pasów to żaden czołg,
    ani transporter nie pomoże.
    ---
    - A jeździłeś transporterem ?
    - Nie
    - A czołgiem ?
    - Też nie
    - Może czterech pancernych oglądał, tam czołg kładzie brzozę i nikt rąk ani
    nóg z tego powodu nie łamie.
    - Nie kojarzę.
    - A na lekcji fizyki był ?
    - Byłem, ale już nie pamiętam.

    Kierowca chyba chciał zabić siebie, albo Beatę,
    bo zamiast jechać prosto to walnął w drzewo.
    Piloci rzadowi do Du y i kierowca rzadowy też do Du y.
    ---
    Cała ta historia mnie wzrusza. Goście zapewne zapierd... jak zwykle w wyniku
    czego, wjechali w pojazd, którego kierowca ich po prostu nie zauważył,
    niewykluczone że dlatego że pełnego oznakowania dla uprzywilejowania nie
    mieli, ale .. no przesłuchali kierowcę limuzyny to przecież musi być prawda,
    buhaha. Zresztą o czym tu mówić, oczy w du..ie kierowcy nie mają by im
    ustępować. I o czym tu mówić jak nie o winie pojazdów uprzywilejowanych ?
    Każdy normalny rozumie, że nie zachowali wymaganej prawem szczególnej
    ostrożności, jechali po prostu za szybko i dlatego po raz kolejny rozwalili
    się. A tu ... 3 lata dla kierowcy seicento
    http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/9x7 . Przesłuchują świadków ? 11:2. No to
    na pewno wszystko wyjaśnią po swojej myśli. A gdzie k... nagrania z kamer
    pojazdów BOR ?! Dla nas wszystkich !!! By zobaczyć jak to jeżdżą ci
    "doświadczeni" funkcjonariusze. Ja bym chciał zobaczyć. Myślę, że kierowca
    Seicento tym bardziej.

  • 13. Data: 2017-02-11 10:42:56
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-10 o 22:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    pensjonarka zmieniać kierunek ... pewnie znów jakiś Kazimierz :-)

    I zmiażdżyłby cieniasa ze skutkiem śmiertelnym zgodnie z prawem ale jaki
    byłby wtedy jazgot w mediach to już sobie wyobrażam.

    Nie chce mi się tego wszystkiego czytać ale jakiś generał "ekspert" w
    tvnie zdradzał tajemnicę że audi nie są pancerne.
    Kto tu kłamie?

  • 14. Data: 2017-02-11 10:45:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 02:19, Waldek pisze:

> [...]
    > bo zamiast jechać prosto to walnął w drzewo.
    > Piloci rzadowi do Du y i kierowca rzadowy też do Du y.

    Ty ekspert od siedmiu boleści. Ile lat masz prawo jazdy?

  • 15. Data: 2017-02-11 10:55:38
    Od: "Waldek" <k...@u...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie chce mi się tego wszystkiego czytać ale jakiś generał "ekspert" w
    > tvnie zdradzał tajemnicę że audi nie są pancerne.

    Oczywiście, że nie jest pancerne. Pancerne auto to takie drzewo
    łamie jak zapałkę. Lotnicza komisja Macierewicza udowodni
    to bez trudu.

  • 16. Data: 2017-02-11 10:55:55
    Od: z <...@...pl>

    Następny ku... ekspert co opancerzoną limuzyną zmiażdżył cieniasa a
    innym razem przywalił w drzewo po zjeździe z ronda. I jeszcze czołgiem
    jeździł :-)

    PS. Jaki z tego wniosek? UE powinna zakazać poruszania się po drogach
    takim cieniasom bo inni użytkownicy wiedząc jak to jest zrobione
    powodują większe szkody próbując ratować życie bezmyślnym kierowcom co
    nie patrzą w lusterka (patrz w lusterka limuzyny rządowe są wszędzie)
    powodują jeszcze większe szkody za które potem my wszyscy musimy płacić
    w podatkach i droższych ubezpieczeniach ;-)

  • 17. Data: 2017-02-11 11:03:04
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-02-11 o 10:42, z pisze:
    > I zmiażdżyłby cieniasa ze skutkiem śmiertelnym zgodnie z prawem ale jaki
    > byłby wtedy jazgot w mediach to już sobie wyobrażam.

    Fakt że gdyby mu to Audi przydzwoniło w lewe drzwi to chyba by nie
    wyszedł o własnych siłach z samochodu. Młody zapewne niedoświadczony
    kierowca nie ogarnął co się dzieje (nawet jeśli jechali bez sygnału
    dźwiękowego to musiał widzieć te pierwsze samochody z kolumny na
    bombach). Wiadomo że w takiej sytuacji się gwałtownych ruchów nie
    wykonuje. Jego szczęście że Borowik nie do końca dobrze chyba ocenił
    sytuację i wylądował na drzewie
    Tu widać że miał jeszcze sporo miejsca po lewej od drzewa, no chyba że
    akurat na chodniku byli ludzie.
    https://www.google.pl/maps/@50.0431319,19.2034665,3a
    ,63.2y,207.05h,86.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-GXmReQb7f
    rJGtiRLXJJuQ!2e0!7i13312!8i6656
    Trudno oceniać jak się nie widzi sytuacji z samochodu, ale jednak koniec
    rajdu na drzewie to chyba najgorszy scenariusz w tym wypadku, trochę to
    wygląda jakby go krawężnik na to drzewo poprowadził.

  • 18. Data: 2017-02-11 11:04:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 10:55, Waldek pisze:
    > Oczywiście, że nie jest pancerne. Pancerne auto to takie drzewo
    > łamie jak zapałkę. Lotnicza komisja Macierewicza udowodni
    > to bez trudu.

    Dodaj chociaż coś na końcu bo niektórzy pomyślą że dorosły kierowca

  • 19. Data: 2017-02-11 11:06:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2017 o 11:03, spider pisze:

    > Trudno oceniać jak się nie widzi sytuacji z samochodu, ale jednak koniec
    > rajdu na drzewie to chyba najgorszy scenariusz w tym wypadku, trochę to
    > wygląda jakby go krawężnik na to drzewo poprowadził.

    Wydaje się, że najlepiej to jednak nie wyprzedzać na skrzyżowaniu. Po
    coś te ciągłe tam narysowali. W końcu któryś się znów skutecznie zabije
    i znów będą miesięcznice.

    Shrek

  • 20. Data: 2017-02-11 11:08:54

    W dniu 2017-02-11 o 11:03, spider pisze:
    > Trudno oceniać jak się nie widzi sytuacji z samochodu, ale jednak koniec
    > rajdu na drzewie to chyba najgorszy scenariusz w tym wypadku, trochę to
    > wygląda jakby go krawężnik na to drzewo poprowadził.

    Pewnie było jeszcze ciekawiej bo "sprawca" oprócz tłumaczenia że słuchał
    radia to jeszcze podobno inny samochód (też zjeżdżający z drogi) mu
    zasłonił widoczność dalszego ciągu kolumny.
    Pewnie myślał że przepuścił jeden samochód i buta. :-)