    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Znowu brzoza ?" do Du y.
    Date: Sat, 11 Feb 2017 10:38:42 +0100

    Użytkownik "Waldek"

    > Na fotach widać za zapakował w drzewo stąd połamane nogi/noga i brak
    > obrażeń u młodzieży w Fiacie ... Tak po prawdzie to powinien walic w te
    > małe auto a nie jak pensjonarka zmieniać kierunek ... pewnie znów jakiś
    > Kazimierz :-)
    > ---
    > "
    > ~kk edmonton- Dzisiaj (19:24)
    >
    > Wyglada na to ze limuzyny sa za szybkie albo nie odpowiednie, powinni
    > uzywac transporterow opancerzonych albo czolgow(bardziej bezpieczne), albo
    > wyglada na to ze mamy sabotarz. Ktos znowu podrzucil klode brzozy
> [...]
    Gdy się jeździ bez zapiętych pasów to żaden czołg,
    ani transporter nie pomoże.
    ---
    - A jeździłeś transporterem ?
    - Nie
    - A czołgiem ?
    - Też nie
    - Może czterech pancernych oglądał, tam czołg kładzie brzozę i nikt rąk ani
    nóg z tego powodu nie łamie.
    - Nie kojarzę.
    - A na lekcji fizyki był ?
    - Byłem, ale już nie pamiętam.

    Kierowca chyba chciał zabić siebie, albo Beatę,
    bo zamiast jechać prosto to walnął w drzewo.
    Piloci rzadowi do Du y i kierowca rzadowy też do Du y.
    ---
    Cała ta historia mnie wzrusza. Goście zapewne zapierd... jak zwykle w wyniku
    czego, wjechali w pojazd, którego kierowca ich po prostu nie zauważył,
    niewykluczone że dlatego że pełnego oznakowania dla uprzywilejowania nie
    mieli, ale .. no przesłuchali kierowcę limuzyny to przecież musi być prawda,
    buhaha. Zresztą o czym tu mówić, oczy w du..ie kierowcy nie mają by im
    ustępować. I o czym tu mówić jak nie o winie pojazdów uprzywilejowanych ?
    Każdy normalny rozumie, że nie zachowali wymaganej prawem szczególnej
    ostrożności, jechali po prostu za szybko i dlatego po raz kolejny rozwalili
    się. A tu ... 3 lata dla kierowcy seicento
    http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/9x7 . Przesłuchują świadków ? 11:2. No to
    na pewno wszystko wyjaśnią po swojej myśli. A gdzie k... nagrania z kamer
    pojazdów BOR ?! Dla nas wszystkich !!! By zobaczyć jak to jeżdżą ci
    "doświadczeni" funkcjonariusze. Ja bym chciał zobaczyć. Myślę, że kierowca
    Seicento tym bardziej.