  • 1. Data: 2012-09-17 11:06:35
    Temat: Znowu BMW tym razem ciepłe
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Biemdablju rozgrzało się do czerwoności pewnie wada fabryczna.

    http://youtu.be/iejz5ziw30w

    http://www.dropbox.com/gallery/86384443/1/2012-09-17
    %20spalone%20BMW?h=ba4a6c

  • 2. Data: 2012-09-17 14:02:13
    Temat: Re: Znowu BMW tym razem ciepłe
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-17 11:06, PesTYcyD pisze:
    > Biemdablju rozgrzało się do czerwoności pewnie wada fabryczna.
    >

    > http://youtu.be/iejz5ziw30w
    >
    > http://www.dropbox.com/gallery/86384443/1/2012-09-17
    %20spalone%20BMW?h=ba4a6c

    Wkrótce będzie jako bezwypadkowy na allegro.
    Albo same dokumenty do przeszczepu.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2012-09-17 14:15:19
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-09-17 14:02, megrims pisze:
    > Wkrótce będzie jako bezwypadkowy na allegro.
    > Albo same dokumenty do przeszczepu.

    Niezły tuning, trochę zmniejszył mu się prześwit. Niektórzy płacą za to
    grubą kasę ;)

  • 4. Data: 2012-09-17 18:35:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Jak tu: http://otomoto.pl/bmw-m6-bmw-m6-cabrio-C24202770.htm

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-09-20 13:23:04
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>

    On 2012-09-17 14:02, megrims wrote:
    > Albo same dokumenty do przeszczepu.

    No wlasnie, moze ktos mi to wyjasnic, bo juz pare takich zlomow
    widzialem z cena niebotycznie wysoka jakza kawal pogniecionej blachy.
    Jaki jest sens / cel takiego procederu?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-09-20 13:41:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Salata <s...@n...interia.nospam.pl> writes:

    > No wlasnie, moze ktos mi to wyjasnic, bo juz pare takich zlomow
    > widzialem z cena niebotycznie wysoka jakza kawal pogniecionej blachy.
    > Jaki jest sens / cel takiego procederu?

    No co, pozycję wyjściową masz taką:

    A. Kradziony wóz nówka sztuka.
    B. Spalony wrak z papierami.

    Przeszczepiasz numery z auta B do auta A i masz 'legalne' auto na
    sprzedaż.

    MJ

  • 7. Data: 2012-09-20 14:39:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > No co, pozycję wyjściową masz taką:
    >
    > A. Kradziony wóz nówka sztuka.
    > B. Spalony wrak z papierami.
    >
    > Przeszczepiasz numery z auta B do auta A i masz 'legalne' auto na
    > sprzedaż.

    Bo brakuje w pełni działającego CEPiKu, w którym to auto widniałoby już
    jako "całkowicie zniszczone". Psia mać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-09-20 15:01:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

    > Bo brakuje w pełni działającego CEPiKu, w którym to auto widniałoby już
    > jako "całkowicie zniszczone". Psia mać.

    Pytanie komu zależy żeby to nie działało ...

  • 9. Data: 2012-09-20 17:33:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Bo brakuje w pełni działającego CEPiKu, w którym to auto widniałoby już
    > jako "całkowicie zniszczone". Psia mać.

    Abstrahując od "dziwnej" niechęci do kompleksowego uruchomienia tego
    systemu/systemów (nie tylko ze strony "władzy" - ze strony wielu
    właścicieli, "przedsiębiorców" itd.) to pewnie trzeba by było
    uszczelnić jakoś system - ciężko mi ocenić proporcje, ale wielu
    dawców dokumentów jest spoza kraju, a do tego trzeba by jakoś
    kwalifikować te pojazdy do wycofania z ruchu/zakazu rejestracji.
    Gdyby to robiła policja będąca przy zdarzeniu, to zaraz by się
    podniósł krzyk, że barany i pojęcia nie mają. Ubezpieczyciel
    tylko kwalifikuje opłacalność naprawy, choć mógłby przy okazji
    ekspertyzy ocenić stopień zniszczenia pojazdu i w jakiś sposób
    to zgłosić do bazy. Czytałeś ostatnie pomysły o klejeniu czegoś
    do szyby, by było widać że kierowca ma OC? Przecież to kolejny
    absurd - od czego jest UFG i informacje (powszechnie dostępne)
    tam zawarte? W systemie ma być zachowana ciągłość polis, które
    są zgłaszane do CEPiK. Teraz znowu jakieś cuda z nowymi wzorami
    PJ, które trzeba będzie obowiązkowo wymienić. W normalnym świecie
    masz mieć ważne uprawnienia, ważną polisę i zarejestrowany
    pojazd, co daje się bez problemu sprawdzić od ręki bez potrzeby
    sięgania do papierzanych potwierdzeń powyższego, a Ty byś chciał
    działajacego CEPiK, w którym będzie informacja o "całkowicie
    zniszczone". Z drugiej strony - kwestie prawne mogą najwyżej
    ograniczyć ten proceder, a nie wykluczyć. Jakby nie było, to ma
    on podstawy ekonomiczne - szczepany trafiają się wszędzie (nie
    tylko w Polsce i nie tylko na wschód od naszych granic), tylko
    pytanie jakie było ich źródło i ile się dało na tym zarobić ;)
    To nie jest interes wymyślony w Polsce. O ile kiedyś kradziono
    na potęgę to jednak z czasem popyt na takie rzeczy znacząco
    spadł. Podobnie było z rynkiem części używanych - ja wiem, że
    jest grupa "*******", która kupi od złodzieja bo tanio, ale
    od dawna dostęp do części nowych oraz używanych (ale z legalnych
    źródeł) jest powszechny i finansowo dostępny w zasadzie dla
    każdego.
    Parafrazując:
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie na święty spokój."
    :)

  • 10. Data: 2012-09-20 17:55:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-20 15:01, Chris pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):
    (...)

    > Pytanie komu zależy żeby to nie działało ...

    Hmmm - mowa akurat o używanym BMW M6 z 2007, z silnikiem 5 litrowym,
    który normalnie kosztuje powyżej 100 000 zł. Papiery na szczepana
    są na 8200 EUR + opłaty itd. - pojazd sprowadzany, nie rejestrowany
    w Polsce. Ile osób jest tym zainteresowanych itd.? Żaden CEPiK nie
    pomoże, jeżeli ktoś to będzie chciał kupić w wersji "bezwypadkowy"
    i bez weryfikacji. Wiele samochodów ginie, ponieważ są ubezpieczone
    itd. Prymitywne wałki się skończyły :)