  • 1. Data: 2012-03-02 11:00:23
    Temat: Siłownik? zamka centralnego w aygo
    Od: <MW>

    Pacjent - aygo, jeden z trojaczków. Auto skończyło własnie 3,5 roku, jak
    dotąd bezawaryjnie. Od dwóch dni ma problem z otwieraniem przednich prawych
    drzwi - po naciśnięciu przycisku na pilocie rygiel podnosi sie, ale ułamek
    sekundy później opada i drzwi są zamknięte, trzeba otwierać kluczykiem lub
    od wewnątrz. Sam rygiel działa, to jest po ręcznym podniesieniu zatrzyuje
    sie w pozycji otwartej - stąd podejrzenie, że to wina siłownika zamka
    centralnego.
    No i teraz pytanie własciwe - czy taki siłownik to cześć naprawialna, czy
    też trzeba go wymienić? Zamek centralny zakładany przez toyote, ale nie wiem
    czy przez fabrykę czy przez ASO.

    --
    MW

  • 2. Data: 2012-03-04 11:40:33
    Temat: Re: Siłownik? zamka centralnego w aygo
    Od: axyt <a...@g...com>

    On 2 Mar, 11:00, <MW> wrote:
> [...]
    > też trzeba go wymienić? Zamek centralny zakładany przez toyote, ale nie wiem

    na alledrogo 10 zł