  • 41. Data: 2018-01-29 15:32:19
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:25:26 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Co mają przesłać, skoro piszesz, że:
    >
    > "Napisałem przecież: "mandat nie z fotoradaru""
    No właśnie nic nie prześlą do osoby widniejącej w DR. Ale mają info kto w tym czasie
    danym autem kierował(mandat za niemanie pasów)

    > Masz słabszy dzień, czy jak? :)
    >
    > Skoro nie z fotoradaru, to od razu walą do Nowaka, więc ponawiam pytanie
    > - skoro dostajesz jakieś mandaty, to za co?

    Jednak słaby ten poniedziałek u Ciebie;)
    Ja nie dostaję żadnych bo nie moje auto- pytaj autora wątku

    Ja tylko sugeruję by celu ustalenia obecnego użytkownika auta zapytać policję czy nie
    maja żadnych informacji o kierującym tym autem w ostatnich 7 latach
    Czy mają czy nie mają nie wiem
    Jeśli maja/potrafią znaleźć po nr rejestracyjnym i czy podadzą też nie wiem
    Ale zawsze to jakiś trop.

  • 42. Data: 2018-01-29 15:41:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 15:32, Kris pisze:

    > No właśnie nic nie prześlą do osoby widniejącej w DR. Ale mają info kto w tym
    czasie danym autem kierował(mandat za niemanie pasów)

    Za nic cię kolego nie rozumiem. Skoro "nic nie prześlą do osoby
    widniejącej w DR", to do czego piszesz pisząc, że dostajesz jakieś mandaty?

    > Jednak słaby ten poniedziałek u Ciebie;)
    > Ja nie dostaję żadnych bo nie moje auto- pytaj autora wątku

    Spytałem:

    "A co do wątkotwórcy teraz przychodzi?"

    Odpisałeś nie wiem czemu:

    " Napisałem przecież: "mandat nie z fotoradaru""

    Skoro nic nie dostajesz, ani tym bardziej nie jesteś wątkotwórcą, to po
    co brniesz w absurdalną dyskusję?

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-01-29 15:47:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:41:59 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > co brniesz w absurdalną dyskusję?

    Weż Ty ochłoń bo mam wrażenie ze nie bardzo wiesz o czym i do kogo piszesz?
    Dwa wdechy, okno otwórz i przeczytaj na spokojnie o czym jest dyskusja i kto ma i
    jaki problem z autem

    Tu zaczełes bładzić:

    "W dniu 2018-01-29 o 13:42, Kris pisze:
    - ukryj cytowany tekst -

    > Sprzedałem, nie pamiętam komu, umowy już nie mam a ktoś nie przerejestrował i
    dostaję mandaty.
    > Jak im się zechce to przeszukają swoje bazy danych. Jak mandat nie z fotoradaru to
    będą mieli dane kierowcy przecież.

    A co do wątkotwórcy teraz przychodzi? Czy nie właśnie zdjęcia z
    fotoradarów z prośbą o wskazanie kierującego? "

  • 44. Data: 2018-01-29 15:48:36
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 29 Jan 2018 12:44:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Alez UFG ma - auto jest pana, polisy pan nie ma, umowy pan nie ma, to
    > pan placi kare.
    > Kara pol biedy - ostatnio podniesli, ale to chyba ciagle ponizej 5000
    > zl.

    Dwukrotność minimalnego wynagrodzenia...

    Za każdy rok niemania ubezpieczenia.

    --
    Yakhub

  • 45. Data: 2018-01-29 15:56:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:48:34 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

    > Dwukrotność minimalnego wynagrodzenia...
    https://ufg.pl/infoportal/faces/oracle/webcenter/por
    talapp/pagehierarchy/Page116.jspx?_afrLoop=146290353
    2348179&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=pmixl0v9j_2
    1

    > Za każdy rok niemania ubezpieczenia.

    Nie
    Dla osób, które od kilku lat nie posiadają OC kara jest nakładana jedynie za okres, w
    którym nie było ubezpieczenia w roku przeprowadzenia kontroli.

  • 46. Data: 2018-01-29 16:24:09
    Od: j...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 12:50:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Umowy ze zgłoszeniem sprzedaży już nie mam bo tylko 5 lat trzymałem;)
    > Może mają jakieś procedury/możliwości na taką sytuacje
    > Znają vin itp więc może w cepik coś wyszukają- jakiś przegląd ktoś gdzieś robił,
    ubezpieczenie itp
    > Urzędnik ma więcej możliwości tylko musi mu się chcieć
    >
    > A i przecież w UFG online można sobie od ręki wygenerować "przebieg ubezpieczenia
    > Od tego nalezy zacząć
    > PS:
    > Co jest "ważniejsze"
    > niezgłoszenie sprzedażny czy nieprzerejstrowanie po kupnie?

    Jest światełko w tunelu:

    Na stronie UFG udało mi się sprawdzić -w poprzednich latach pojazd był ubezpieczony
    OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

  • 47. Data: 2018-01-29 16:27:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 16:24, j...@o...pl pisze:

    > Na stronie UFG udało mi się sprawdzić -w poprzednich latach pojazd był ubezpieczony
    OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    Jakie to towarzystwo?

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2018-01-29 16:40:17
    Od: j...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:27:25 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    > Jakie to towarzystwo?

    PZU

  • 49. Data: 2018-01-29 16:43:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-29 o 16:40, j...@o...pl pisze:

    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    > PZU

    Napisz mi na priva swój pesel / numer rejestracyjny / numer VIN.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2018-01-29 16:51:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Sprzedałem, nie pamiętam komu, umowy już nie mam a ktoś nie
    >przerejestrował i dostaję mandaty.
    >Jak im się zechce to przeszukają swoje bazy danych. Jak mandat nie z
    >fotoradaru to będą mieli dane kierowcy przecież.

    Ale czy im sie zechce, skoro nawet wykroczenia nie ma :-)

    Poza tym ... jakie bazy ?
    Wpisuja w te swoje notesiki i wpisuja, ale czy przepisuja do komputera
    ?

    Bo:
    -jak lapia kierowce na goraco, to wystawiaja mandat kierowcy, i nr
    rejestracyjnego nie ma,
    -jak lapia samochod, to wysylaja pod adres wlasciciela, o kierowcy
    nic nie wiedza.

    Wiec troche watpie, czy maja taka informacje.

    Mogliby zapytac w UFG lub u ubezpieczyciela, policji by podali dane
    ubezpieczajacego i sprawe by zalatwili ... ale czy by im sie chcialo
    chciec ...
    Zakladajac oczywiscie, ze ubezpieczyl.

    No chyba, ze jak w poprzednim watku - zaządac od UFG/ubezpieczyciela
    zgromadzonych swoich danych osobowych ... i ciekawe czy sie tam
    znajdzie informacja, czy nie, czy cudze dane osobowe beda zamazane :-)

    J.