  • 51. Data: 2018-01-29 16:53:46
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: j...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:43:22 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    Poszlo na lmalin@poczta(...) dzieki

  • 52. Data: 2018-01-29 16:54:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2018 o 16:40, j...@o...pl pisze:

    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    > PZU

    Poproś grzecznie o kopię polisy od swojego samochodu, powiedz że zgubiłeś.
    Aha, nie przedstawiaj się. ;-)

  • 53. Data: 2018-01-29 16:55:15
    Od: j...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:54:08 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    > Poproś grzecznie o kopię polisy od swojego samochodu, powiedz że zgubiłeś.
    > Aha, nie przedstawiaj się. ;-)

    Probowalem :( pytaja o imie i nazwisko lub pesel a ja tylko nr rej znam :(

    Po nr rej nie chca podac :(

  • 54. Data: 2018-01-29 17:08:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 2018-01-29 o 16:40, j...@o...pl pisze:

    >Napisz mi na priva swój pesel / numer rejestracyjny / numer VIN.

    I numer dowodu osobistego :-P

  • 55. Data: 2018-01-29 18:51:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2018 o 16:55, j...@o...pl pisze:

    ubezpieczony OC, mam adres towarzystwa. Teraz jak wyciagnac dane oplacajacego :)

    > Probowalem :( pytaja o imie i nazwisko lub pesel a ja tylko nr rej znam :(
    >
    > Po nr rej nie chca podac :(

    No to im grzecznie podaj swój - skoro auto jest na Ciebie, to jesteś
    ubezpieczonym.

  • 56. Data: 2018-01-29 19:29:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Jan 2018 18:18:21 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > A na przyszłość własnych obowiązków pilnować.

    Nie zawsze WK przyjmuje do wiadomości umowę sprzedaży.

    --
    Marek

  • 57. Data: 2018-01-29 19:33:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-01-2018 o 19:29, Marek pisze:

    > Nie zawsze WK przyjmuje do wiadomości umowę sprzedaży.

    Że jak?

  • 58. Data: 2018-01-29 20:12:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzy.bbb napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Cavallino napisał:

    >Probowalem :( pytaja o imie i nazwisko lub pesel a ja tylko nr rej
    >znam :(
    >Po nr rej nie chca podac :(

    No to list napisz z prosba o kopie, podajac swoje dane.
    W koncu wlascicielem jestes :-)

    J.

  • 59. Data: 2018-01-29 20:40:54
    Od: j...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 20:13:06 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik jerzy.bbb napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No to list napisz z prosba o kopie, podajac swoje dane.
    > W koncu wlascicielem jestes :-)
    >

    > J.

    No nie bardzo, ubezpieczenie wykupil ktos inny na nr rejestracyjny i nr VIN nie
    jestem strona i nic mi nie podadza. Musialbym przedstawic dowod rejestracyjny.

  • 60. Data: 2018-01-29 20:41:08
    Od: j...@o...pl