  • 11. Data: 2010-08-18 14:14:27
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-08-18 15:36, Cezar pisze:
    > ale ten przebija wszystkie :)

    On chyba sam gra.
    P.

  • 12. Data: 2010-08-18 14:40:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-18 15:36, Cezar pisze:

    > http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    O żesz k..a. Listwa z 3 gniazdkami za 650 zł. I to w promocji...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2010-08-18 15:34:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <b...@n...pl> wrote in message news:i4gpeu$seu$1@node1.news.atman.pl...
    > On 18.08.2010 15:38, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Nie słyszysz różnicy w kablu zasilającym za 20 zł i takim za 200 zł?
    > Stado słoni Ci musiało nadepnąć na uszy. Wiadomo, że kabel zasilający za
    > 500 zł ma bardziej mięsiste basy, ale nie przesycone, za to kabel za 700
    > zł ma wypełniony środek i wysokie tony wysycone. Dźwięki przy kablu
    > zasilającym za 1000 są bardziej aksamitne. Kable zasilające złocone
    > bardziej nadają się do słuchania muzyki klasycznej, ponieważ środek jest
    > mniej uwypuklony, a basy czystsze. Gdzie to voodoo? To przecież tylko
    > samozadowolenie z wydanej kasy ;)

    Nie zapomniaj, ze cyfrowy kabel optyczny za 400zl ma dobra gore, ale wokalom
    brakuje przestrzeni, ktora daje cyfrowy kabel optyczny za 600zl. Najlepiej w
    polaczeniu z ceramicznymi podstawkami pod wzmacniacz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-08-18 15:48:36
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    de Fresz wrote:
    > O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać, to
    > po prostu niemożliwe.

    Możliwe chłopie, dopiero takie kable grają. Ja kupiłem zwykłe kable i żeby
    grały musiałem dokupić głośniki.
    A swoja drogą, co to jest "słyngujący rytm"?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 15. Data: 2010-08-18 15:54:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    _end.html

    > O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać, to
    > po prostu niemożliwe.

    Aparat za parę tysi do którego trzeba dokupić obiektyw ?
    Za ile ? Trzy patyki ?!
    I lampę błyskową ?!
    Co ? Za tysiaka ?
    O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać,
    to po prostu niemożliwe skoro moja komórka ma wszystko i kosztowała pięć
    stów !

    ; )))

    adam

  • 16. Data: 2010-08-18 15:58:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
> [...]
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać,
    > to po prostu niemożliwe skoro moja komórka ma wszystko i kosztowała pięć

    Rozdzielczosc optyczna obiektywu latwo zmierzyc. Aberracje mniejsze od
    wiekszych nawet moja matka odrozni, kiedy pokaze jej dwa zdjecia.

    Wyzszosci jednego kabla zasilajacego nad innym nie udalo sie jeszcze nikomu
    na swiecie w podwojnie slepym tescie udowodnic.

    Polecam przejrzenie forum audio.pl - pare lat temu grupa tamtejszych
    trollo-ekspertow zgodzila sie na porownywanie odsluchow oryginalnych CD z
    roznymi kopiami. Polowa zadeklarowanych audiofilow o sluchu absolutnym nie
    odrozniala nagranego na CD-R z bazaru MP3 128kbit od oryginalu, po czym
    zmienila nicki badz przestala udzielac sie na forum. :>

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-08-18 16:18:10
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-08-18 15:36, Cezar pisze:

    > Widzialem juz wiele opisów kabli "HI-END" ale ten przebija wszystkie :)

> [...]

    tak OT z mojej strony - kiedyś w Pogromcach Mitów mieli za zadanie
    zbadać, czy rzeczywiście zmieniają coś w odbiorze, czy jest to
    autosugestia. Znaleźli jakiegoś tam mega audiofila, który nie jedno
    słyszał i podłączyli mu w tajemnicy głośniki drutem z wieszaka do ubrań
    i miał odczytać czy dźwięk jest lepszy czy gorszy od jakiegoś tam
    audiofilskiego mega drogiego przewodu. Oczywiście gość dał się nabrać.
    Moje zdanie jest podobne - jeśli kable nie są na prawdę miernej jakości,
    to nie ma sensu wydawać na nie więcej niż >200 PLN

  • 18. Data: 2010-08-18 17:07:29
    Od: "ax" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    _end.html

    może się tu narażę. Kiedyś kupiłem klocki technicsa (AA) i połączyłem je
    kablami dodanymi (zwykłymi), pod namową kolegów zmieniłem je na interkonekty
    pozłacane (grube) i zaskoczenie. Sprzęt zaczął chodzić inaczej, ze znacznie
    większą dynamiką (nawet ucho moje i żony zauważyło różnicę) przy głośnikach
    Dali 108. Znajomy elektronik tłumaczył: każdy kabel jest układem RC, działa
    jak filtr....
    pozdrawiam R.

  • 19. Data: 2010-08-18 17:40:51
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 18 Sie, 19:07, "ax" <k...@o...pl> wrote:

    > może się tu narażę. Kiedyś kupiłem klocki technicsa (AA) i połączyłem je
    . Sprzęt zaczął chodzić inaczej, ze znacznie
    > większą dynamiką (nawet ucho moje i żony zauważyło różnicę)
    > pozdrawiam R.

    Nie narazisz sie mamy wolnosc slowa i wyznania.
    StaM

  • 20. Data: 2010-08-18 21:26:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jesli chcesz naprawde mocny kawalek to polecam:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=2296790

    K..a, wymiękłem po 1/3 tekstu ;-). A należy dodać, że leżę i
    popijam browarek... Co za debil chciał wyprodukować taki
    kretyński tekst???