    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Date: Wed, 18 Aug 2010 16:58:56 +0100

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    news:4c6c0251$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Aparat za parę tysi do którego trzeba dokupić obiektyw ?
    > Za ile ? Trzy patyki ?!
    > I lampę błyskową ?!
    > Co ? Za tysiaka ?
    > O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać,
    > to po prostu niemożliwe skoro moja komórka ma wszystko i kosztowała pięć
    > stów !

    Rozdzielczosc optyczna obiektywu latwo zmierzyc. Aberracje mniejsze od
    wiekszych nawet moja matka odrozni, kiedy pokaze jej dwa zdjecia.

    Wyzszosci jednego kabla zasilajacego nad innym nie udalo sie jeszcze nikomu
    na swiecie w podwojnie slepym tescie udowodnic.

    Polecam przejrzenie forum audio.pl - pare lat temu grupa tamtejszych
    trollo-ekspertow zgodzila sie na porownywanie odsluchow oryginalnych CD z
    roznymi kopiami. Polowa zadeklarowanych audiofilow o sluchu absolutnym nie
    odrozniala nagranego na CD-R z bazaru MP3 128kbit od oryginalu, po czym
    zmienila nicki badz przestala udzielac sie na forum. :>

    Pozdrawiam
    Kamil