  • 91. Data: 2010-08-23 13:37:05
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > No przecież wiadomo. :-)
    > Najlepsze jest to o charakterystyce dokładnie odwrotnej do reszty toru
    > (czyli w praktyce do kolumn i pomieszczenia). Czyli w praktyce cyfrowe,
    > z potężną farmą DSP na pokładzie. :-)
    >
    > A że niektórzy w imię minimalizmu wolą czyścić szambo szczoteczką do
    > zębów, to inna sprawa. :-)

    Się śmiej, ale sporo monitorów (tych kolumn, co to przy nich się miksuje
    muzykę, którą potem masy kupują albo piracą) już tak jest zbudowana -
    ograniczenia czy to budżetowe, czy fizyczne kompensuje się
    elektronicznie, zwłaszcza basy. I z powodzeniem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 92. Data: 2010-08-23 13:49:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > ograniczenia czy to budżetowe, czy fizyczne kompensuje się
    > elektronicznie, zwłaszcza basy. I z powodzeniem.

    Ja się wcale nie śmieję. Może tylko przesadzam z emotkami. :-)

    Słyszałem TACT-a czy jeszcze coś innego później. Robi wrażenie. Ale
    przede wszystkim uczy dystansu do tych śmiesznie drobniutkich zmian
    możliwych na drodze wymiany tranzystora A na B czy kondensatora C na D.

    Słyszałem kolumny aktywne zbudowane przez świadomego amatora ze
    standardowych głośników Tonsila. Wgniatało w ziemię pod każdym względem.
    Przez miesiąc później nie dało się słuchać niczego innego.

    Cholera, miałem już zrugać za offtopa, a tu sam też się dałem wciągnąć. :-)
    --
    Mirek

  • 93. Data: 2010-08-23 13:52:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > A pewnie, ja mam sentyment do magnetofonu szpulowego, raz na rok odpalam
    > sobie na strychu, tak się fajno kręci... I ten zbiór ''płyt'' na
    > ociekaczach do talerzy (najlepszy sposób przechowywania szpul).

    A poza sentymentem faktem jest, ze _dobry_ tor analogowy (czyli wkladka
    piezo odpada;), dobra plyta (czyli odpadaja bulgarskie tloczenia z bazaru) i
    wzmacniacz lampowy brzmia bardzo przyjaznie dla ludzkiego ucha. Mozna by
    polemizowac nad wiernoscia odwzorowania warunkow nagrania, znieksztalceniom
    i poziomowi szumow lampy, ale stawiam piwo jesli znajdziesz kogos, kto z
    zawiazanymi oczami usiadzie przed takim zestawem i powie "wole moje kino
    domowe 100000w z DSP". :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 94. Data: 2010-08-23 13:52:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Słyszałem kolumny aktywne zbudowane przez świadomego amatora ze
    > standardowych głośników Tonsila. Wgniatało w ziemię pod każdym względem.
    > Przez miesiąc później nie dało się słuchać niczego innego.

    Może to fajny kawałek był? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni
    różnicę/

  • 95. Data: 2010-08-23 13:53:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Wolę 2,8'' dokładnie z filmem, niż 50'' z widokiem na nasyp kolejowy :)
    > Bez napisów, nie jestem tym, no... hardkorem :)

    To ja juz wole ksiazke do pociagu. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 96. Data: 2010-08-23 13:54:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i4trm5$1i8$4@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Przy impedancji kilku omów to owo ''dziwne'' musiałoby być przynajmniej
    > stacją transformatorową. Ekranuje się niższe sygnały, gdzie odstęp od
    > zakłóceń nie jest tak duży.

    Przez jakiś czas mieszkałem w kuchni, zakłócenia od różnych tamtejszych
    sprzętów było i słychać i widać praktycznie wszędzie. Nie potrzeba stacji
    transformatorowej, wystarczy mikrofalówka.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 97. Data: 2010-08-23 14:03:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:
    > To ja juz wole ksiazke do pociagu. :)

    Na tychże samych 2,8''... wiem, dziwny jestem.
    No ale setka książek zawsze przy mnie. I zakładka nie wyleci.. :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ludzie dzielą się na ludzi i... innych ludzi/

  • 98. Data: 2010-08-23 14:04:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:
> [...]
    > jesli znajdziesz kogos, kto z zawiazanymi oczami usiadzie przed takim
    > zestawem i powie "wole moje kino domowe 100000w z DSP". :)

    Mnie tam wszystko jedno, byle ładnie grało. No i nie kurzyło się, te
    kilometry kabli z tyłu... ble.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

  • 99. Data: 2010-08-23 14:06:46
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Może to fajny kawałek był? :)

    Właściwie cokolwiek.
    Ludzie, którzy dotychczas tylko Roxette i Metalica (a bo to dawno było),
    a tu nagle skrzypce usłyszeli. I "zobaczyli" w pokoju. A zaraz potem
    odrzutowiec ich kopnął w podbrzusze. Szczeki trzeba było podwiązywać. :-)

    Tyle, że tych samych płyt potem trzeba było słuchać na "zwykłych
    kolumnach Hi-Fi". Bolało.

    --
    Mirek

  • 100. Data: 2010-08-23 14:10:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-23 16:03, Janko Muzykant pisze:

    > Na tychże samych 2,8''... wiem, dziwny jestem.
    > No ale setka książek zawsze przy mnie. I zakładka nie wyleci.. :)

    Ja tam wolę na 3.8", ale i książki się na tym czyta dobrze, i film idzie
    obejrzeć. Ba, nawet z napisami :)