  • 11. Data: 2009-06-01 15:21:53
    Temat: Re: Znaki na blasze
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    On 1 Cze, 17:02, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:

    > Ty lepiej gadaj o tych przepisacha a nie jakichś tabliczkach, numeratorach
    > i zawieszkach ;)
    >
    > --
    > Doc,
    > Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK
    poznańskihttp://www.7dak.pl/http://www.7dak.fora.pl/

    To potraktuj gąsiory jak towarzystwo akredytowane i pozawieszaj im na
    szyjach tabliczki z nazwą / numerem przepisu, a nawet na odwrocie
    skrócony przepis,datą itp. Zafoliuj kartoniki albo oprysk lakierem
    bezbarwnym, dziurki zrób dziurkaczem. Na wsjakij pożarnyj słuczaj
    napisz-opisz numer na gąsiorze, są takie trwałe pisaki na szkło i nie
    tylko. I niech się macerują.
    Nam daj przepisy i zarezerwuj po małej falszeczce.
    Pozdrowienia , W.Kr.

  • 12. Data: 2009-06-01 16:17:25
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>

    Użytkownik "W.Kr." <w...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

> [...]

    tylko. I niech się macerują.
    Nam daj przepisy i zarezerwuj po małej falszeczce.

    FLASZECZCE... FLASZECZCE... i wcale nie muszą być małe...
    Ja też się piszę na te flaszeczki i przepisy...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 13. Data: 2009-06-01 17:44:46
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja akurat bede znakowal wina, miody i nalewki :)

    Szczęśliwy człowiek :)
    A w temacie, są/ były pisaki elektroiskrowe.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 14. Data: 2009-06-01 18:02:36
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > wymyslilem sobie, ze bede pewne rzeczy
    > znakowal przywieszkami (zawieszkami)
    > wykonanymi ze sznurka lub drutu, na którym
    > to sznurku/drucie będzie zawieszona podkladka
    > ocynkowana pod srube, o srednicy powiedzmy
    > 20 mm (taka podkladka pod srube dziesiatke,
    > ew. dwunastke).

    Zobacz na http://www.skiffy.com coś co nazywa się tabliczka
    identyfikacyjna (kod 028).
    "Łatwa do opisywania mazakiem, ołówkiem lub długopisem"
    Koszt 78 zł za 250 szt. Może będzie to wygodniejsze.

    Paweł

  • 15. Data: 2009-06-01 18:06:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 1 Cze, 18:44, "wowa" <w...@g...pl> wrote:
    > są/ były pisaki elektroiskrowe.

    Do szkła?
    Konrad

  • 16. Data: 2009-06-01 20:21:20
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > wyrobów.
    >
    > Tak :)

    > każdy arkusz w dwu rogach miał wybijane cechy materiałowe.
    >
    > Ja akurat bede znakowal wina, miody i nalewki :)

    > prozaicznego powodu. Przerywają się w kontakcie z metalem i trudno je
    > rozwiązywać.
    >
    > To beda zawiszki na gasiory/butle, z numerem referencyjnym przepisu,
    > na podstawie którego to wykonano.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Znaczy się maszynę do robienia syropu na suchy kaszel już zrobiłeś. Dawaj
    przepis na maszynę i przepis na syrop. A tabliczki Ci zrobimy, zapłacisz w
    naturze :-)

  • 17. Data: 2009-06-02 06:28:06
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ty lepiej gadaj o tych przepisacha a nie jakichś tabliczkach, numeratorach
    > i zawieszkach ;)

    No coz, przepisy to moja tajemnica. Moze kiedys wydam ksiazke :)
    Na razie polecam Jan Cieslak, Domowy wyrob win
    oraz forum domowych winiarzy,
    http://swimp.home.pl/forum/index.php
    dzial nalewki (ale wszystko tam ciekawe).

    pozdrawiam
    pluton

  • 18. Data: 2009-06-02 06:35:18
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Zafoliuj kartoniki albo oprysk lakierem

    Niektore gasiory ida na kilka(nascie) lat do ziemi
    (starka, winiak, calvados ...). Wole ryc w metalu,
    a metal zatopic z stearynie.

    > Nam daj przepisy i zarezerwuj po małej falszeczce.

    Wszyscy tylko przepisy i przepisy... :)
    To tak, jakbys tu na forum zapytal: a jak zbudowac most ?
    http://swimp.home.pl/forum/index.php

    Ale moge zdradzic dwa zasadnicze elementy: nalewka oprocz
    wszytkich innych walorow (smak, zapach, kolor) ma sluzyc zdrowiu.
    Dlatego nalezy ja ulepszac dodatkami, ktore oprocz tego, ze
    wzbogacaja (ale nie zagluszaja!) glowny smak, to maja tez dzialanie
    lecznicze.
    I po drugie: czas. Tylko nalewka, ktora odstala minimum rok jest cos
    warta. A najlepiej niech postoi kilka lat.

    Na oslode dam fotki mojej aparatury, jak juz ja posklejam.

    pozdrawiam
    pluton

  • 19. Data: 2009-06-02 06:38:52
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Znaczy się maszynę do robienia syropu na suchy kaszel już zrobiłeś. Dawaj
    > przepis na maszynę i przepis na syrop. A tabliczki Ci zrobimy, zapłacisz w
    > naturze :-)

    No znaczy ciagle nie moge posklejac, chociaz mam juz wszystkie czesci.
    Ale sie spreze.
    Na razie dlugi weekend i mam w planach 2xdrzwi do ziemianki zamocowac
    (spawanie zawiasow itp. - precyzyjna, zmudna robota) i przygotowac
    100% podloze pod kostke betonowa w jednym z pomieszczen ziemianki.

    pozdrawiam
    pluton

  • 20. Data: 2009-06-02 06:48:24
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Zobacz na http://www.skiffy.com coś co nazywa się tabliczka
    > identyfikacyjna (kod 028).
    > "Łatwa do opisywania mazakiem, ołówkiem lub długopisem"
    > Koszt 78 zł za 250 szt. Może będzie to wygodniejsze.

    Gdyby ryc po tym jakims rylcem, albo wypalic znaki goracym
    gwozdziem, to by bylo to ! No i nie rdzewieje :)
    Poza tym to jest takie wielkie, ze spoko mozna przeciac na pol
    i wykorzystac kazda polowe oddzielnie.
    Dzieki wielkie.

    pozdrawiam
    pluton