  • 1. Data: 2013-10-26 21:09:09
    Temat: Niedroga grafika z pasywnym chlodzeniem
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy jest szansa znalezienia niedrogiej (powiedzmy do 200 zl) kary
    graficznej z pasywnym chlodzeniem, ktora:

    - bedzie miala wyjscie dvi
    - bedzie wyraznie mocniejsza niz Geforce 9600 GT Extreme
    - w zastowaniach biurowych da dobry, ostry obraz
    - zadwoli sie zasilaczem 400 W

    Wszystko jedno, czy to bedzie Nvidia czy ATI.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-10-26 21:35:20
    Temat: Re: Niedroga grafika z pasywnym chlodzeniem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .net...
    > - bedzie miala wyjscie dvi

    Tylko jedno?

    > - w zastowaniach biurowych da dobry, ostry obraz

    Jak puścisz przez dvi to nie ma znaczenia. Jak do biura to po co coś
    mocniejszego od 9600?

    > Wszystko jedno, czy to bedzie Nvidia czy ATI.

    W etj cenie to chyba 6570.

  • 3. Data: 2013-10-27 00:10:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Oct 2013 21:35:20 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jak do biura to po co coś
    > mocniejszego od 9600?

    Po prostu mam jeden komputer, na ktorym przede wszystkim pracuje. Teraz mam
    karte, na ktorej nie da sie odalic praktycznie zadnej nowszej gry, ale
    obraz w 1600x1200 jest dobrej jakosci.

    >Jak puścisz przez dvi to nie ma znaczenia.

    Ale ze co nie ma znaczenia?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-10-27 02:33:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-27 00:10, Maciek pisze:

    > Ale ze co nie ma znaczenia?
    Przez DVI-d dane lecą do monitora cyfrowo, więc 1=1, 0=0, i nie ma
    wpływu żadnego kabel (*) czy jakość karty na jakość obrazu. Jak ma się
    zapalić dany pixel na ekranie - to się on zapala na matrycy lcd. Albo
    obraz jest i jest maksymalnie ostry (w założeniu, że pracujesz przy
    rozdzielczości natywnej swojego LCD, bo inaczej to nie ma sensu), albo w
    ogóle go nie ma, albo są totalne krzaki i śmiecie.

    (*) kabel ma wpływ na tyle, że jak jest uszkodzony/bardzo chiński, to
    dane w ogóle nie docierają i w ogóle nie ma obrazu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-10-27 09:17:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > kabel ma wpływ na tyle, że jak jest uszkodzony/bardzo chiński, to dane w
    > ogóle nie docierają i w ogóle nie ma obrazu.

    To zalezy, czy leci tam tez jakas suma kontorolna, albo cos w tym stylu.
    Jesli nie, to cuda sie moga dziac nieziemskie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2013-10-27 14:37:10
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-27 09:17, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > To zalezy, czy leci tam tez jakas suma kontorolna, albo cos w tym stylu.
    > Jesli nie, to cuda sie moga dziac nieziemskie.
    Nie cuda, bez przesady, w pewnym wąskim przedziale 'problemów na kablu'
    pojawiają się dropy (synchroniczne kropki jakiegoś koloru lecące przez
    obraz, lub losowe "badpixele" w postaci szumu cyfrowego), ale wtedy już
    jest tak źle, ze wystarczy złapać za przewód albo go zgiąć w pętle - by
    wcale nic już nie docierało.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173