  • 1. Data: 2009-04-29 18:26:16
    Temat: Zlot w Jaworzynie (żwirownia, 24 kwietnia)
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Witam.

    Mam nadzieję, że nie narażę się zbytnio nikomu jeśli udostępnię
    tutejszemu gronu fascynatów mały filmik. Powstał on z obrazów
    i dźwięku utrwalonego w pierwszym dniu zlotu w Jaworzynie Śl.,
    w sobotę 24 kwietnia.

    Filmik trwa 4 min 50 sek i waży 5 104 685 bajtów. Jest to wersja
    mini o rozdzielczości 324 x 244 px - ale mam nadzieję - przekazuje
    część atmosfery zlotu [wersja pełnoekranowa ma 53 MB i być może
    wyląduje w Youtubie].

    Oto link: http://www.wirall.net/m/Jaworzyna_lo.wmv

    All
    KLE500 (Klara)