  • 1. Data: 2014-02-15 18:05:14
    Temat: Złodzieje (?)
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Żeby coś sprawić w necie kupiłem starter Plusa. Starter kosztował 15 zł,
    jest miesiąc ważny i podobno zgodnie z tym co jest napisane powinien
    zawierać 1GB transferu. A tu dzisiaj niemiła niespodzianka - używam go
    kilka dni i wysłałem tylko trochę e maili i wiadomości w usenecie, a tu
    dzisiaj nie mogę się połączyć. Dla sprawdzenia przekładam kartę do
    telefonu i zaraz przychodzi SMS od Plusa z informacją o końcu środków
    na koncie, bądź końcu miesięcznego okresu użytkowania!!. na dodatek SMS
    mówi o wartości *0,58GB* na karcie, i żeby było śmieszniej - jest z
    wczorajszą datą, mimo tego że jeszcze godzinę temu serfowałem po necie
    na tej karcie..O co chodzi z tym Plusem, prowadzą tam jakąś partyzantkę
    czy co?

  • 2. Data: 2014-02-16 03:26:12
    Od: v...@g...com

    Ja też mam internet na kartę plusa, mam sporo gigabajtów na koncie i konto ważne.
    I nie otrzymuję żadnych SMS-ów o niskim stanie konta i mogę z niego dzwonić.

    A jednak przez cały wczorajszy dzień internet nie działał!
    Wygląda na to, że mają klienów serdecznie w... czyli tam gdzie nie dochodzi słońce!
    Banda granda i jeszcze coś!

  • 3. Data: 2014-02-16 10:39:19
    Temat: Re: Złodzieje (?)
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-16 03:26, v...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > A jednak przez cały wczorajszy dzień internet nie działał!
    > Wygląda na to, że mają klienów serdecznie w... czyli tam gdzie nie dochodzi słońce!

    Muszę skorygować tytuł - jednak nie złodzieje... Sprawdziłem dzisiaj
    stan konta pod *100# i dla pewności wszdłem na swoje konto na ich
    stronie. Wychodzi na to że mam jeszcze szmat czasu do końca i prawie
    12zł (czyli gdzieś tak około 700 MB) do wykorzystania. Przełożyłem kartę
    do modemu i internet jest. Istotnie, wczoraj musieli mieć jakieś
    zamieszanie u siebie, bo ani netu nie było no i te błędne informacje...