  • 1. Data: 2014-02-14 21:55:15
    Temat: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

    uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej
    potapac, a tu... bateria rozladowana.

    no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie
    trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin,
    czy codziennie?

    a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i
    fixowany fokusem?

    niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na
    czuwaniu... wamac :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-02-14 22:02:50
    Temat: Re: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    > naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    Może to od marki zalezy? Szmajsung (z 2010 r, procek jednordzeniowy)
    pozwala oglądac filmy ok 4-4,5 h, radio internetowe działa na nim dwa
    dni bez przerwy (zostawiłem włączony w piątek wieczorem, w niedziele
    wieczorem po powrocie z nart wyłączyłem). Nie gram w gry, więc nie wiem
    ile wytrzymuje. Czytac można na nim kilka wieczorów pod rząd bez
    ładowania. W stanie czuwania koło tygodnia, ale dłużej chyba nie
    wytrzyma.
    Korzystam ze stacji dokującej,więc gdy nie używam a jestem w domu,
    wsadzam go do niej, nie rozładowuję baterii do końca.
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2014-02-14 22:55:03
    Od: "macso" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)"

    > Może to od marki zalezy? Szmajsung (z 2010 r, procek jednordzeniowy)

    no tak, dobra przedwojenna jakość

    macso

  • 4. Data: 2014-02-14 23:04:48
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-14 21:55, mr misio pisze:
> [...]
    > fixowany fokusem?
    >
    > niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na

    Nie żadne wamać, tylko skonfiguruj go poprawnie, np. powyłączaj
    badziewne aplikacje działające w tle itp.

    Mój na stacji dokującej to spokojnie 15h działania typu oglądanie
    filmów, bez stacji dokującej wytrzyma co najmniej 6h. Nieużywany w
    stanie czuwania spokojnie sobie poleży około tygodnia.

    A tak na marginesie co to za szajs? Moze ten z T-Mobile za 1 zł z opłata
    miesięczną 79 zeta? ;)

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-02-14 23:26:13
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Sonn napisał:

    > Nie żadne wamać, tylko skonfiguruj go poprawnie, np. powyłączaj
    > badziewne aplikacje działające w tle itp.

    Ale ja chce miec te apliakcje dzialajace.

> [...]
    > stanie czuwania spokojnie sobie poleży około tygodnia.
    >
    > A tak na marginesie co to za szajs? Moze ten z T-Mobile za 1 zł z opłata

    nie, google nexus

    jakosciowy wypas

    czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]

    Ale DLA MNIE to za krotki czas pracy

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-02-15 00:20:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Feb 2014 21:55:15 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:
    > wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.
    > uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce
    dalej
    > potapac, a tu... bateria rozladowana.

    Zmień swoje przyzwyczajenia, odkładając zawsze podłącz ładowarkę,
    Robię tak od dwóch lat. Można się przyzwyczaić.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-02-15 00:27:14
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > dalej
    >
    > Zmień swoje przyzwyczajenia, odkładając zawsze podłącz ładowarkę, Robię
    > tak od dwóch lat. Można się przyzwyczaić.

    Niby racja. Ale nie po to mam bezprzewodowe urzadzenie zeby ciagle
    wisialo na kablu od ladowania.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 8. Data: 2014-02-15 01:18:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    > naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    Wyłączasz do uśpienia, czy całkiem wyłączasz? Gdybyś wyłączał to bateria
    nie powinna się rozładowwywać.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-02-15 01:54:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > fixowany fokusem?
    >
    > niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na

    A co to za tablet?
    Bo ja miałem Kindle FireHD i Asus Nexus 7 o oba
    stały w uśpieniu na baterii kilka dni...

  • 10. Data: 2014-02-15 02:55:33
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-14 23:26, mr misio pisze:

    > Ale ja chce miec te apliakcje dzialajace.

    > nie, google nexus
    >
    > jakosciowy wypas
    >
    > czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]
    >
    > Ale DLA MNIE to za krotki czas pracy

    Może wadliwa bateria, to się zdarza

    --
    Sonn