  • 1. Data: 2014-02-14 09:22:54
    Temat: Apple, żeby jeszcze cena dorównywała jakości...
    Od: Trybun <C...@j...com>

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Produkty-Applea-
    zdominowaly-liste-gadzetow-najbardziej-podatnych-na-
    uszkodzenia,wid,16398925,wiadomosc.html

    Ciekawe jak to się miało gdyby porównać do tych testowanych sprzęt z
    niższych półek? Np. taki iPhone 5c do Pentagram Monster 1...
    I tak juz nawiasem - Gorilla Glassy chyba juz 20stej kategorii, a kiedyś
    zwykłą Nokią można było tłuc orzechy bez żadnej szkody dla niej.

  • 2. Data: 2014-02-14 10:29:29
    Temat: Re: Apple, żeby jeszcze cena dorównywała jakości...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-14 09:22, Trybun pisze:
    > a kiedyś
    > zwykłą Nokią można było tłuc orzechy bez żadnej szkody dla niej.

    Nie można było.
    Można było Ericssonem. Nokia się rozpadała, bo od początku była z
    plastiku. Ericsson (model 388 i podobne) miał stalową ramkę w obudowie.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-02-14 10:41:19
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Nie można było.
    > Można było Ericssonem. Nokia się rozpadała, bo od początku była z
    > plastiku. Ericsson (model 388 i podobne) miał stalową ramkę w obudowie.

    Moja 1610 była pancerna choć plastikowa

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-02-14 13:10:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-14 10:29, Marcin N pisze:

    > Nie można było.
    > Można było Ericssonem. Nokia się rozpadała, bo od początku była z
    > plastiku. Ericsson (model 388 i podobne) miał stalową ramkę w obudowie.

    Doprecyzowując, a nie polemizując:
    E r320s miał metalową płytę, największy element urządzenia, a na niej
    posadzona była cała reszta.
    Do noszenia na pasku był taki specjalny, odrębny klips. Klips zostawał
    na pasku, a fon whaczało się w niego metalowym (a jakże) grzybkiem.
    Kiedyś, gdy jechałem na rowerze, odwieszając go trafiłem niedokładnie i
    fon się wymsknął. Usłyszałem jak parę razy odbił się od kostki
    granitowej. Zanim się zatrzymałem, wróciłem i go podniosłem, to
    przejechały po nim ze dwa auta. Oczywiście szkody = zero.

    A Nokia - już modelu nie wspomnę (ok. '2003)... dość mała, srebrna,
    zwarta (6510?) też mi się wymskła, dała w posadzkę w centrum handlowym,
    zrobiło się z niej chyba 5 kawałków, pozbierałem wszystkie. Szkody = zero.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-02-14 14:42:40
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > A Nokia - już modelu nie wspomnę (ok. '2003)... dość mała, srebrna,
    > zwarta (6510?) też mi się wymskła, dała w posadzkę w centrum handlowym,
    > zrobiło się z niej chyba 5 kawałków, pozbierałem wszystkie. Szkody = zero.

    Jak mała i srebrna to pewnie 6610.

  • 6. Data: 2014-02-14 14:56:55
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 13:10:15 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > A Nokia - już modelu nie wspomnę (ok. '2003)... dość mała, srebrna,
    > zwarta (6510?) też mi się wymskła, dała w posadzkę w centrum handlowym,
    > zrobiło się z niej chyba 5 kawałków, pozbierałem wszystkie. Szkody = zero.
    Długo byłem fanem telefonów Nokii i tylko takie mi pasowało - oczywiście do
    czasu.
    Właśnie to było fajne, że jak spadł to rozapdał się na kawałki i potem
    można było zmontować razem i dalej działał. Żeby zabić telefon trzeba było
    się naprawdę postarać albo mieć dużego pecha.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2014-02-14 15:48:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Franc napisał:

> [...]
    > można było zmontować razem i dalej działał. Żeby zabić telefon trzeba było
    > się naprawdę postarać albo mieć dużego pecha.

    Moja nawet raz kapala sie w wannie, rozkrecona, wysuszona, dzialala
    dalej i dziala po dzis dzien...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 8. Data: 2014-02-15 01:52:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
> [...]
    > (6510?) też mi się wymskła, dała w posadzkę w centrum handlowym, zrobiło
    > się z niej chyba 5 kawałków, pozbierałem wszystkie. Szkody = zero.

    Ja miałem podobne doświadczenia ze swoim iPhone4 ubiegłego lata:
    też wymknął się na rowerze, odbił od asfaltu, potem od krawężnika...
    Mimo że i przód i tył ze szkła to żadnych pęknięć - tylko rysy na
    stalowej obręczy.

  • 9. Data: 2014-02-16 19:21:43
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > Nie można było.
    > Można było Ericssonem. Nokia się rozpadała, bo od początku była z
    > plastiku. Ericsson (model 388 i podobne) miał stalową ramkę w obudowie.

    Oj, mam jeszcze w kartonie Nokię 3310... Może służyć do wszystkiego,
    także zastępować młotek.

  • 10. Data: 2014-02-16 19:24:01
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Oj, mam jeszcze w kartonie Nokię 3310... Może służyć do wszystkiego,
    > także zastępować młotek.

    A takze do dzwonienia tak, zeby Google nie wiedzial o tym :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg