  • 1. Data: 2011-03-08 18:36:39
    Temat: Złącze BOSCH 25-pinowe
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...pl>

    Witam,
    Szukam źródła (ewentualnie może być używane) takich wtyczek (złącz) jak na
    zdjęciu:
    http://img717.imageshack.us/i/boschconnector.jpg/

    To jest 25-pinowe złącze sterownika zapłonu. Na wtyczce jest wytłoczone BOSCH.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam,
    PS

  • 2. Data: 2011-03-09 10:28:48
    Temat: Re: Złącze BOSCH 25-pinowe
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    /

    > To jest 25-pinowe złącze sterownika zapłonu. Na wtyczce jest wytłoczone
    > BOSCH.
    > Z góry dziękuję za pomoc.
    > Pozdrawiam,

    To może być mercedes 124 2.0 z lat 1994-1995 wtyczka do modułu zapłonu
    (kompa) Bosch.
    pozdr.
    Gr

  • 3. Data: 2011-03-10 19:54:20
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GR <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał(a):

    > /

    > To może być mercedes 124 2.0 z lat 1994-1995 wtyczka do modułu zapłonu
    > (kompa) Bosch.

    A nikt nie sprzedaje nowych? Ostatnio widziałem na targach nową wiązkę do auta
    elektrycznego i na 99% były tam właśnie takie wtyczki. Niestety nie zapytałem.

    Pozdrawiam,
    PS