  • 11. Data: 2014-05-29 18:21:03
    Temat: Re: Zimówki używane w lecie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie letnie opony w
    > sierpniu?
    >
    > Jakieś przeciwskazania?

    trzeba pamiętać, że słabo hamuje na deszczu.
    trochę nieprzyjemnie buja

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 12. Data: 2014-05-29 18:25:31
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    PiteR wydumał(a) w news:XnsA33CBAAD3C611elektronik@localhost.net :
    > trzeba pamiętać, że słabo hamuje na deszczu.
    > trochę nieprzyjemnie buja

    ...i hałasuje. Na krótkich odcinkach idzie scierpieć ale na dłuższych już
    nie.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 13. Data: 2014-05-30 02:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Drugie auto w rodzinie.
    > Jeździ codziennie po pare km poniżej 300km/msc po mieście.
    > I tak się zastanawiam czy nie zostawić w nim na stałe.
    > Bo przy takich przebiegach opony będą niezdatne do użytku szybciej ze
    > starości niż zużycia. Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie
    > letnie opony w sierpniu?
    >
    > Jakieś przeciwskazania?

    bez problemu.

  • 14. Data: 2014-05-30 08:24:16
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    masti nabazgrał(a):

    > bzdury opowiadasz. 10;letnie letnie są już stwardniałe

    Potwierdzam , mam 7 letnie zimowki (już zdjęte i na alle...) i mimo bieżnika
    jak w nowych jeździ się już na nich kiepsko.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-05-30 12:28:52
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 12:29:18 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    zużycia.

    > Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie letnie opony w sierpniu?

    W Mitsubishi L200 jezdze na zimowkach caly rok. Tylko ze tym samochodem nie jezdze
    szybko - przy predkosciach do ok. 120km/h nie obserwuje zadnych negatywnych skutkow.
    Z plusow zimowek - troche lepiej od letnich sprawuja sie poza asfaltem, a na asfalcie
    duzo lepiej od typowych offroadowych gum...

    pablo

  • 16. Data: 2014-05-31 09:00:50
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    zużycia.
    > Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie letnie opony w sierpniu?

    Jeśli do latania bokami, to na tylnej osi zimówki są bardzo dobrym
    rozwiązaniem. Wada - szybko się zużywają, więc proponuje jakieś chińskie
    najtańsze szmaty. Mi przez 63kkm poszło 26 par na tylnej osi. :D

  • 17. Data: 2014-05-31 14:50:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-31 09:00, megrimsES pisze:

    > Jeśli do latania bokami, to na tylnej osi zimówki są bardzo dobrym
    > rozwiązaniem. Wada - szybko się zużywają, więc proponuje jakieś chińskie
    > najtańsze szmaty. Mi przez 63kkm poszło 26 par na tylnej osi. :D

    ale na tor jeździłeś, czy tak po prostu za duży uśmiech się pojawia przy
    wciskaniu gazu? :)

    Łukasz

  • 18. Data: 2014-05-31 16:38:04
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-31 14:50, dddddddd pisze:

    > ale na tor jeździłeś, czy tak po prostu za duży uśmiech się pojawia przy
    > wciskaniu gazu? :)

    na tor to nie jeździłem:
    http://www.youtube.com/watch?v=QVvwH-Gp2Eg

    To były czasy.

  • 19. Data: 2014-06-03 09:09:27
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 29.05.2014 12:29, s...@g...com wrote:
> [...]
    zużycia.
    > Lepsze trzyletnie zimówki czy dziesięcioletnie letnie opony w sierpniu?

    Mozesz spokojnie je jezdzic. Dwa lata jezdzilem w lecie na zimowkach i
    duzo sie nie starly. Przebiegi okolo 20kkm w lecie.

    Na mokrym trzymaly dobrze, jedynie ze byly glosniejsze.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 20. Data: 2014-06-03 09:52:17
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 09:09:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Mozesz spokojnie je jezdzic. Dwa lata jezdzilem w lecie na zimowkach i
    >
    > duzo sie nie starly. Przebiegi okolo 20kkm w lecie.
    >
    > Na mokrym trzymaly dobrze, jedynie ze byly glosniejsze.

    Ale to nie jest kwestia "zimowek" tylko konkretnego modelu opony.
    Michelin Alpin byly swietne w zimie, ale wiosna musialem je szybko
    zmieniac na letnie, bo w cieple dni jezdzilo sie na nich fatalnie.
    Za to Uniroyal MS+ 66 w zimowych warunkach spisywaly sie raczej
    slabo, za to spokojnie mozna by na nich jezdzic caly rok, a
    szczegolnie dobrze spisywaly sie na deszczu.

    Pozdrawiam
    MK