  • 1. Data: 2010-08-17 16:35:11
    Temat: Problem z myszką BT
    Od: "Mamma" <M...@o...pl>

    Witam! Mam dziwny problem z myszką BT firmy Dell. Na jednym kompie pracuje
    OK, a na drugim jest wykrywalna ale po zaakceptowaniu nie działa. A jeszce
    kilka dni temu pracowała ok. Co robić?

  • 2. Data: 2010-08-17 16:49:11
    Temat: Re: Problem z myszką BT
    Od: "Mamma" <M...@o...pl>

    > Witam! Mam dziwny problem z myszką BT firmy Dell. Na jednym kompie pracuje
    > OK, a na drugim jest wykrywalna ale po zaakceptowaniu nie działa. A jeszce
    > kilka dni temu pracowała ok. Co robić?

    Już OK. Okazało się, że na lapku były aktywne 2 inne połązenia z myszami...
    dziwne. Odłączyłem je i wtedy wizard znalazł właściwą. Jak to możliwe?
    pozdr!