  • 21. Data: 2024-07-12 17:27:44
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > O tym pisał, wystarczy raz przy każdej stronie.

    Co takiego? Miało być jedno klikniecie na wszystko.
    Co na to 2late?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 22. Data: 2024-07-12 17:33:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 17:27, Ewa pisze:

    > Co takiego? Miało być jedno klikniecie na wszystko.
    > Co na to 2late?

    Ja to tak zrozumiałem. Klika a po każdym zamknięciu/otwarciu
    przeglądarki następuje samooczyszczenie.

    Robert

  • 23. Data: 2024-07-12 19:01:43
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.07.12 o 13:47, _Master_ pisze:
    > RODO! masz za swoje ;-)

    Dlaczego to ja mam mieć za swoje? Ja RODO nie wymyśliłam.
    > Tak się kończy tworzenie głupich przepisów które obywatelowi NIC NIE
    > DAJĄ a tylko utrudniają życie milionom i prowadzą do wytworzenia
    > kolejnych ton CO2 ;-)

    Cookies są od wieków, RODO tez jest już od kilku lat, natomiast wydaje
    mi się, że nachalne domaganie się udostępnienia danych osobowych jest
    od niedawna. Co się zmieniło?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 24. Data: 2024-07-12 19:26:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jul 2024 17:27:44 +0200, w <v6ri1b$g81$5@news.chmurka.net>, Ewa
    <E...@c...pl> napisał(-a):

    > Co takiego? Miało być jedno klikniecie na wszystko.
    > Co na to 2late?

    Tak, jedno kliknięcie. Ale na każdej stronie :)

  • 25. Data: 2024-07-12 19:33:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 04:24 pm, Robert Wańkowski wrote:

    > Teoretyzując... powinno być rozszerzenie, które pomimo zgód wszelakich,
    > wysyła zmyślone dane.

    Jest cos takiego. Nie tyle zmyslone, co wysla wsszytskie mozliwe dane. Nie
    wiem jak to latwo wytlumaczyc, ale chodzi o to, ze zawsze wyslya wszytkie
    opcje, klika za ciebie wszytskie linki na stronie, ze niby jestes
    zainteresowany wszytskim. Podobno tego najbardziej zbieracze danych nie
    lubia. Nie pamietam nazwy ale mozliwe ze to jeszcze jest, mam na mysli
    rozszerzenie do firefoxa.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 26. Data: 2024-07-12 19:38:50
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 12.07.2024 o 19:01, Ewa pisze:

    > Cookies są od wieków, RODO tez jest już od kilku lat, natomiast wydaje
    > mi się, że nachalne domaganie się udostępnienia danych osobowych jest
    > od niedawna. Co się zmieniło?

    Masz jakieś dane osobowe w przeglądarce internetowej?

    --
    animka

  • 27. Data: 2024-07-12 19:42:43
    Od: 2late <d...@w...pl>

    > Teoretyzując... powinno być rozszerzenie, które pomimo zgód wszelakich,
    > wysyła zmyślone dane.

    To mam na mysli:

    https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/addon/adnau
    seam/

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 28. Data: 2024-07-12 19:48:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 04:27 pm, Ewa wrote:

    > Co takiego? Miało być jedno klikniecie na wszystko.
    > Co na to 2late?

    No niestety, nieporozumienie. Gdyby bylo jedno na cale zycie, bylbym
    milionerem, i cala branza reklamowa, placila by mi zebym tego nie ujawnil. ;)

    Nie ma jednego zlotego srodka, jest wiele polsrodkow plus kombinacja
    kilku/wielu z nich a na koncu twoja glowa i zdrowy rozsadek.
    Mozesz na przyklad co tydzien/codziennie zmieniac swoj ID klienta na google.

    Dosc wyraznie opisalem moj wybor, uzywam przegladarki nic nie zpaisujacej i
    na wszystko sie zgadzam jednym klikliem, za kazdym razem, i mysle ze
    oszczedzam na czasie.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 29. Data: 2024-07-12 20:00:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 06:26 pm, r...@k...pl wrote:

    > Tak, jedno kliknięcie. Ale na każdej stronie :)

    A jak ty dbasz o swoja prywatnosc? rozwijasz liste w ustawieniach
    prywatnosci google, samsung, yahoo i zaznaczasz kazdego ich wspolnika z
    osobna ale za to tylko jednen raz? Z tego co kojarze to ta lista ma tysiace
    rekordow, do tego jest druga, tzw. lista zaufanych wspolnikow, Co jakis
    czas obie listy sa aktualizowane, i jak zaczniesz przewijac, to sie
    zorientujesz ze co kilka ekranow sa zaznaczone jakies twoje zgody.

    Tu masz przyklad z Yahoo:

    https://imgur.com/a/jk3n4nz

    Wszyscy wielcy maja podobne listy, tylko nie bardzo mi sie chce teraz szukac.;)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 30. Data: 2024-07-12 20:00:47
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.07.12 o 19:33, 2late pisze:

    > Nie wiem jak to latwo wytlumaczyc,

    Już lepiej nic nie tłumacz, bo znowu spowodujesz
    nieporozumienie, tak jak z "jednym klikiem do wszystkiego".
    I nawet teraz nie masz odwagi żeby to wyjaśnić.
    W każdym razie ja już ten program odinstalowałam.

    Ewa