  • 11. Data: 2024-07-12 16:01:52
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 12:28, Cavallino wrote:

    > I za drugim razem znowu będziesz odpytywany o to samo....

    Jak wyzej. Zgoda na wszystko to jeden klik.
    A po restarcie przegladarki, masz czysto.
    To tylko mniejsze zlo, i jak ktos podrzuci lepszy pomysl, to chetnie
    skorzystam.

  • 12. Data: 2024-07-12 16:03:39
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 14:53, Ewa wrote:

    > Ciekawe co piszesz. Chcę spróbować.
    > W sklepie Play pokazują mi się 2 takie przeglądarki:
    > - Firefox prywatna przeglądarka z typową ikona firefoxa
    > - przeglądarka Firefox Focus z ikoną firefoxa jakby w negatywie
    > Której używasz?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mo
    zilla.focus

  • 13. Data: 2024-07-12 16:18:53
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.07.12 o 16:03, 2late pisze:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mo
    zilla.focus

    Dzięki. Zainstalowałam, ustawiłam jako domyślną.
    Gdzie zgadzasz się na wszystko przez jedno kliknięcie?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2024-07-12 16:22:19
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.07.12 o 16:18, Ewa pisze:

    zilla.focus

    > Dzięki. Zainstalowałam, ustawiłam jako domyślną.
    > Gdzie zgadzasz się na wszystko przez jedno kliknięcie?

    Przez wszystko rozumiesz tylko cookies czy cookies i te odnoszące się
    do danych osobowych?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 15. Data: 2024-07-12 16:41:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/07/2024 15:18, Ewa wrote:

    zilla.focus

    > Dzięki. Zainstalowałam, ustawiłam jako domyślną.
    > Gdzie zgadzasz się na wszystko przez jedno kliknięcie?

    Przez wszystko mam na mysli za kazdym razem ale nie martwie sie
    szczegolami na co sie zgadzam. A to dlatego, ze po restarcie wszystko
    jest w przegladarce czyste, nie zapisuje nawet historii. (domyslnie).
    Jezeli jednak chce cos zapamietac w przegladarce, wybieram 'Share with
    Firefox' (moim przypadku) i tam juz sobie wybieram na co sie zgadzam.

    Tak na marginesie, jest tez takie rozszerzenie do firefoxa o nazwie 'I
    don't care about cookies' poczytaj czy ci sie przyda.

    Uzyteczne tez jest 'Open Page in Private Window' jak masz za duzo
    cookies a nie masz czasu i na szybko chcesz strone obejrzec.

  • 16. Data: 2024-07-12 16:50:06
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 2024.07.12 o 16:41, 2late pisze:

> [...]
    >
    > Uzyteczne tez jest 'Open Page in Private Window' jak masz za duzo
    > cookies a nie masz czasu i na szybko chcesz strone obejrzec.

    Nie napisałeś gdzie zgadzasz się na wszystko przez jedno kliknięcie?

    Poza tym jak można sprawdzić, że nie będą stosowane zgody na dane
    osobowe? Mogły one zostać"sprzedane" od razu, zanim wyszedłeś
    z Firefoxa focus, bo zerowanie odbywa się przy wyjściu.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 17. Data: 2024-07-12 17:02:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 16:50, Ewa pisze:
    > Nie napisałeś gdzie zgadzasz się na wszystko przez jedno kliknięcie?

    https://prnt.sc/1ZWLsVhBaOvn

    Robert

  • 18. Data: 2024-07-12 17:05:54
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > https://prnt.sc/1ZWLsVhBaOvn

    Jak to wyświetlić? Samo się nie wyświetla.
    Przy konkretnej stronie pyta tylko o dana stronę.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 19. Data: 2024-07-12 17:22:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 17:05, Ewa pisze:

    >  Jak to wyświetlić? Samo się nie wyświetla.
    > Przy konkretnej stronie pyta tylko o dana stronę.

    O tym pisał, wystarczy raz przy każdej stronie.

    Robert

  • 20. Data: 2024-07-12 17:24:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 16:41, 2late pisze:

> [...]
    >
    > Uzyteczne tez jest 'Open Page in Private Window' jak masz za duzo
    > cookies a nie masz czasu i na szybko chcesz strone obejrzec.

    Teoretyzując... powinno być rozszerzenie, które pomimo zgód wszelakich,
    wysyła zmyślone dane.

    Robert