  • 11. Data: 2002-03-07 12:41:17
    Temat: Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne
    Od: "Taihen" <t...@n...slask.pl>

    W artykule <a65v1l$38e$21@news2.jmg.pl>, "Krzysztof Oledzki"
    <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> napisa?(a):

    > 200 osob z biura to i na 2 MBitach mozna. Domowych juz nie bo ci to
    > tylko divixy, mp3, warezy i jeszcze divixy...

    a po trzecie co za problem, przeciez kase bedziesz mial na wiecej, wiec
    dlaczego tylko 4Mbit?

    nawet jezeli by placili po 50 zl to i tak masz 10000 z czego musisz odjac
    jakies tam pieniadze na konserwacje

  • 12. Data: 2002-03-07 12:41:41
    Od: Piotr Woźniak <p...@a...com.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > No ok. Tylko czy zamierzasz jakos ruch kontrolwac.

    QoS lub cos w tym stylu, w kazdym razie dynamiczny przedzial pasma.

    > To znaczy - czy
    > jak jedna osoba zapusic 60 downloadow mp3, divix i czegos
    > jeszcze to nikt inny nie uzyska juz jakiejkolwiek interakcji w ssh? :)

    Poza tm beda prowadzone logi, i tych co za duzo sie obetnie:-)

    Wozek

  • 13. Data: 2002-03-07 14:23:19
    Od: Bartek <b...@n...flashmaster.ru>

    Małachowski Paweł <p...@u...3lo.lublin.pl> wrote:

    > Jarek G. za bardzo sie przyzwyczail do warunkow lubelskich. ;}

    To wychodzi na to ze lubelskie to zaglebie wareziarzy ;>

    ps:sam jestem z lublina ;)

    :: Bartek Duda :: mail:b...@f...ru ::
    : url: http://bede.flashmaster.ru Non-Irc :

  • 14. Data: 2002-03-07 14:45:29
    Od: "AK" <a...@x...pl>

    Uzytkownik "Piotr WoYniak" <p...@a...com.pl> napisal w wiadomosci
    > Jak myslicie jaka przepustowosc bedzie odpowiednia dla takiej chmary
    > ludzi ? Czy 4Mbit z CIR 2Mb wystarczy dla 200 osob?
    Po ile takie lacze, znaczy ile wyjdzie na osobe abonamentu przy takim CIR?
    Zacznij od takich rachunków.

    pzdr
    AK

  • 15. Data: 2002-03-07 22:29:02
    Od: Marcin Marszalek <a...@b...staszic.waw.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:

    > A nie znam..

    Ja znam, trzymam u nich maszyne :-) Na lacze nie narzekam i mam ogolnie
    mile doswiadczenia. Czasem BGP robi rozne dziwne rzeczy i pakiety
    TPSA<->ETOP chodza w jedna strone przez ich lacze do Polpak-T a w druga
    przez lacze satelitarne i zwiedzaja Stany, albo serwery graja pakietami
    w ping-ponga. Ale sa to rzeczy krotkotrwale i chyba wszedzie dosc
    powszechne :-) Rozne zabawne routingi mozna ogladac pare razy w
    miesiacu, zwykle po godzinie przechodza.

    Wieksze awarie (na zasadzie ze wszystko poza www.etop.pl lezy) mialy jak
    dotad miejsce srednio raz na dwa miesiace i trwaly do pol dnia. Raz
    zdarzyl sie dluzszy przestoj i interweniowalem. Troche ciezko sie bylo
    dobic do kogos kompetentnego, ale pozniej bylo milo i juz poszlo szybko.
    Przynajmniej jak powiedza ze zrobia, to robia :-)

    Odnosze wrazenie, ze za siec odpowiadaja ludzie kompetentni, choc troche
    ciezko odpowiednia osobe zlapac zeby dolozyc pamieci do swojego serwera,
    czy zmienic wpisy w revdnsie :-) Mysle jednak ze w tym przypadku nie
    bedzie to mialo znaczenia. Nie wiem niestety jak wyglada sprawa
    posiadania lacza do ETOPu, moge wypowiadac sie tylko na temat
    funkcjonowania ich wyjsc na swiat i kontaktow z przedstawicielami.

    Ogolnie jestem zadowolony ze wspolpracy z ta firma, w zasadzie od dwoch
    miesiecy bez przerwy wszystko dziala w rozsadnych granicach i nie mam
    powodow by narzekac.

    Azzie