  • 1. Data: 2002-03-05 13:25:04
    Temat: Internetowe centra danych w Polsce (i nie tylko)
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    Witam

    Jakie firmy oferują w Polsce usługę dzierżawy serwera w centrum danych?
    Wiem o Warsaw Data Center i Energis, czy są jakieś jeszcze? Jaka jest wasza
    opinia o nich?
    A może znacie jakieś takie centra u naszych południowych sąsiadów (Czechy)?
    Interesuje mnie generalnie dzierżawa (nie kolokacja) wraz z opieką nad
    fizycznym sprzętem.

    pozdrawiam
    Przem