    From: Marcin Marszalek <a...@b...staszic.waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne
    Date: Thu, 7 Mar 2002 22:29:02 +0000 (UTC)

    Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:
    > Piotr Wo?niak <p...@a...com.pl> wrote:
    >> Krzysztof Oledzki wrote:

    >>> Do kogo to lacze?
    >> To jest propozycja od ETOP, w Wawie.
    > A nie znam..

    Ja znam, trzymam u nich maszyne :-) Na lacze nie narzekam i mam ogolnie
    mile doswiadczenia. Czasem BGP robi rozne dziwne rzeczy i pakiety
    TPSA<->ETOP chodza w jedna strone przez ich lacze do Polpak-T a w druga
    przez lacze satelitarne i zwiedzaja Stany, albo serwery graja pakietami
    w ping-ponga. Ale sa to rzeczy krotkotrwale i chyba wszedzie dosc
    powszechne :-) Rozne zabawne routingi mozna ogladac pare razy w
    miesiacu, zwykle po godzinie przechodza.

    Wieksze awarie (na zasadzie ze wszystko poza www.etop.pl lezy) mialy jak
    dotad miejsce srednio raz na dwa miesiace i trwaly do pol dnia. Raz
    zdarzyl sie dluzszy przestoj i interweniowalem. Troche ciezko sie bylo
    dobic do kogos kompetentnego, ale pozniej bylo milo i juz poszlo szybko.
    Przynajmniej jak powiedza ze zrobia, to robia :-)

    Odnosze wrazenie, ze za siec odpowiadaja ludzie kompetentni, choc troche
    ciezko odpowiednia osobe zlapac zeby dolozyc pamieci do swojego serwera,
    czy zmienic wpisy w revdnsie :-) Mysle jednak ze w tym przypadku nie
    bedzie to mialo znaczenia. Nie wiem niestety jak wyglada sprawa
    posiadania lacza do ETOPu, moge wypowiadac sie tylko na temat
    funkcjonowania ich wyjsc na swiat i kontaktow z przedstawicielami.

    Ogolnie jestem zadowolony ze wspolpracy z ta firma, w zasadzie od dwoch
    miesiecy bez przerwy wszystko dziala w rozsadnych granicach i nie mam
    powodow by narzekac.

    Azzie