  • 1. Data: 2002-03-04 15:14:05
    Temat: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?
    Od: "Michał Kaczorowski" <m...@i...com.pl>

    Witam,

    Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
    Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(

    Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
    (interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:
    http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokac
    yjne.htm

    Nie wiem jeszcze czy obejmje to takze numer z klasy BGP ?

    Czy ktos ewentualnie moze polecic jakis innych dostawcow (mimo ze jestem
    z Trojmiasta to w gre wchodzi chyba tylko Warszawa).

    Niezbedny warunek z mojej strony to dostep on-line do statystyk ruchu
    dla poszczegolnych laczy provider'a.

    Dzieki za sugestie.

    Michal K.

  • 2. Data: 2002-03-04 16:24:23
    Temat: Re: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    > http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokac
    yjne.htm
    odradzam
    chamowa i chala

    > Nie wiem jeszcze czy obejmje to takze numer z klasy BGP ?

    > Czy ktos ewentualnie moze polecic jakis innych dostawcow (mimo ze jestem
    > z Trojmiasta to w gre wchodzi chyba tylko Warszawa).

    ipartners
    moze energis ale nie wiem na jakim sa etapie
    > Niezbedny warunek z mojej strony to dostep on-line do statystyk ruchu
    > dla poszczegolnych laczy provider'a.
    he he
    to sobie poszukasz

  • 3. Data: 2002-03-04 16:28:53
    Od: "A.T.I." <b...@n...root.pl>

    "Michał Kaczorowski" <m...@i...com.pl> wrote in

    > Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    > (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
    > Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(

    [...]

    > Niezbedny warunek z mojej strony to dostep on-line do statystyk
    > ruchu dla poszczegolnych laczy provider'a.

    Na Twoim miejscu zainteresowalbym sie oferta iPartners mimo iz
    zasadniczo kazdy ISP udostepnia w tej chwili kolokacje; w
    funkcjonowanie firm dedykowanych oferujacych kolokacje i dzierzawe
    serwerow we wlasnych centrach danych bym nie wierzyl (dotyczy nie tylko
    Energis'u)

    --
    ati

  • 4. Data: 2002-03-04 20:13:48
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "A.T.I." <b...@n...root.pl> napisał w wiadomości
    ..
    [ciach]
    > funkcjonowanie firm dedykowanych oferujacych kolokacje i dzierzawe
    > serwerow we wlasnych centrach danych bym nie wierzyl (dotyczy nie tylko
    > Energis'u)

    Co to są firmy dedykowane ???

    Z.

  • 5. Data: 2002-03-04 20:14:07
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Barti" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > he he
    > to sobie poszukasz

    Atcom cos takiego publikuje. Niestety, czescia statystyk nie powinni sie
    chwalic :-(

    Pzdr,

    Maciej

  • 6. Data: 2002-03-04 20:14:12
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    In pl.internet.polip "Michał Kaczorowski" <m...@i...com.pl> wrote:
    > Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    > (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)

    ATM SA?

    www.atm.com.pl

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 7. Data: 2002-03-05 03:06:58
    Od: Piotr Meyer <a...@r...pl>

    In article <a60fe5$ikv$1@news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    [...]

    > Atcom cos takiego publikuje. Niestety, czescia statystyk nie powinni sie
    > chwalic :-(

    Hmmm... Sugerujesz, że ukrywanie takich informacji i zwalanie winy
    za złe transfery na POLPAK i plamy na słońcu są uczciwszym rozwiązaniem?

    Pozdrawiam,
    Piotr 'aniou' Meyer

  • 8. Data: 2002-03-05 11:49:37
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Mon, 4 Mar 2002 20:14:12 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> tako rzekł:
    :> Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
    :> (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
    :
    : ATM SA?

    Dla samego .pl? Ciężkie działo na muszki ;)

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 9. Data: 2002-03-05 23:03:19
    Od: Cezar Cichocki <c...@c...net.pl>

    VTAM!

    In pl.internet.polip Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:
    > Użytkownik "A.T.I." <b...@n...root.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > [ciach]
    >
    > Co to są firmy dedykowane ???

    Takie ktore utrzymuja staly poziomuslug bez koniecznosci wylaczania ich
    bo jak raz sie Dunczykom sprzedali? :->

    --

    Cezar Cichocki CYBER Service
    Prezes http://www.cs.net.pl

  • 10. Data: 2002-03-05 23:03:41
    Od: Cezar Cichocki <c...@c...net.pl>

    VTAM!

> [...]
    >
    > Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
    > (interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:

    Ucieklismy od nich z naszymi Klientami czas jakis temu - chlopaki nie
    wiedza nawet gdzie maja korki (w sensie energetycznym) :( Nie pytaj
    nawet jaki mielismy downtime serwerow jak sie admin wzial za
    przelaczanie listew :( Zadnych autonomicznych szaf - ot kilka regalow,
    zalosna platanina kabli pod nogami i ZERO obslugi :( (przynajmniej tak
    bylo jeszcse 8 miesiecy temu).

    Teraz kolokujemy Klientow u Brzeskiego w WDC. Jest OK - sprawnie, milo,
    kompetetnie - po prostu wysoka jakosc za wcale nie wygorowane
    pieniadze. Moim zdaniem na rynku kolokacyjnym WDC jest jednym z
    najlepszych graczy. A przynajmniej moi Klienci sa zadowoleni :)

    p.s. Acha, url: http://www.wdc.pl