  • 1. Data: 2002-03-03 18:17:00
    Temat: szczecin - aci
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@s...pl>

    Czy ktos wie, co dzieje sie w Szczecinie - 212.14.*.* (ACI). Do pierwszego
    routa za swoim laczem mam ping 400. Czy u wszystkich tak teraz jest?

    GN

  • 2. Data: 2002-03-07 12:41:34
    Temat: Re: szczecin - aci
    Od: "Marcin Osadowski" <m...@a...stargard.pl>

    Użytkownik Grzegorz Nowak <a...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5tht3$m76$...@n...onet.pl...
    > Czy ktos wie, co dzieje sie w Szczecinie - 212.14.*.* (ACI). Do pierwszego
    > routa za swoim laczem mam ping 400. Czy u wszystkich tak teraz jest?
    >
    > GN

    Bramke do polpaku mają przeciązoną - prawie cały czas utraty na poziomie 15%
    Podobno czekają na realizacje szybszego przyłącza a Tepsa wg. ich opinii sie
    nie
    spieszy ponieważ ACI jest dla nich konkurencją. Kombinują także coś z
    routingiem
    we własnej sieci (jak sami stwierdzili w czasie rozmowy tel z mizernym
    skutkiem) odbija sięto dosyć mocno na całej sprawności wezła Szczecińskiego.

    Pozdrawiam Mi

  • 3. Data: 2002-03-07 22:30:00
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@s...pl>

    > Bramke do polpaku mają przeciązoną - prawie cały czas utraty na poziomie
    15%

    tak, to nie nowosc, z pol34.pl mozna przeczytac, ze liczy (chyba) 25M

> [...]
    > we własnej sieci (jak sami stwierdzili w czasie rozmowy tel z mizernym
    > skutkiem) odbija sięto dosyć mocno na całej sprawności wezła

    Wlasnie! Mamy sekundowe lagi i grubo ponad 50% utraconych pakietow w
    godzinach szczytu. lacze 2M ciagnie ok 200kb. Czy ktos wie kiedy to sie
    skonczy?!

    GN