  • 51. Data: 2012-07-12 20:37:33
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 15:25, wchpikus pisze:

    > Wcale nie, złe rozumujesz..

    Raczej nie.

    > Właśnie takie kręcenie na parkingu dużo daje, oswaja ze zmiana biegów,
    > hamowaniem, jak u kiedy używać sprzęgła...
    > Potem na mieście nie ma problemu z ruszeniem lub zatrzymaniem auta.

    To ile ma być tego kręcenia? Spróbuj najpierw z rodzicem gdzieś
    w lesie.

    > Teraz jak widzę "L", to wiem ze zaraz coś wywinie, w środku wystraszony
    > "zielony", ledwo wie jak się steruje autem a tutaj z każdej strony coś
    > jedzie..i panika.
    > Oswojenie się z samochodem to dobra szkoła, nie dla każdego oczywiście.

    Znaczy jak go oswajać - ma jeść z ręki?

    > Ale widać potem jak kto sobie radzi za kołkiem..stara szkoła zawsze
    > wychodzi lepiej.

    Jaka stara szkoła, znaczy czyja?

    > Zdawałem w 96r...teraz bym nie chciał tak się uczyć:)

    ROTFL - Przepraszam, że pytałem o starą szkołę.

  • 52. Data: 2012-07-12 20:39:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 17:11, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >
    > No ale prawde mowiac to jazdy po luku moj instruktor mnie nie nauczyl.

    Wielu rzeczy pewnie nie nauczył.

    > Ale to wyszlo dopiero po kursie, po egzaminie, w normalnej trasie z
    > normalna predkoscia ... ale tato cos tam podpowiedzial i po 500km moglem
    > sie uwazac za eksperta.

    Otóż to - podpowiedział doświadczony kierowca na spokojnie. No, ale
    z tym ekspertem po 500km to ładne ;)

    > Od suchego asfaltu, bo jak sie okazalo to jezdzic po mokrej kostce mnie
    > tez nie nauczyli. Ale tego na placyku nauki jazdy i przez 100h nie
    > naucza :-)

    Mokrej kostki uczysz się błyskawicznie.

  • 53. Data: 2012-07-12 20:46:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Mokrej kostki uczysz się błyskawicznie.

    Ale to kosztowna nauka :-)

    J.

  • 54. Data: 2012-07-12 20:49:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 17:28, Excite pisze:

    > Mnie nie uczono jak się jeździ po rondach ani jak się skręca w lewo
    > przepuszczając innych z naprzeciwka, było to w 1999r. Czy to oznacza że
    > tak się powinno uczyć ? Nie, to oznacza że miałem do kitu instruktora.

    O proszę, kolejny niedouczony - tym razem z 1999. Jeździć nie nauczyli,
    ale wymieniać koło, słupki, placyk itd. owszem.

    > Jak nie chce to niech nie wymienia. Tylko niech to wynika z jego wyboru
    > wygody a nie braku tak podstawowej dla kierowcy umiejętności.

    Podstawowa umiejętność dla kierowcy? Znaczy jak się mikrofala zepsuje
    to też sam naprawiasz?

    > To jest jak z przepisową jazdą na egzaminie. Ma pokazać że potrafi tak
    > jeździć, a czy mając już PJ będzie jeździł zgodnie z przepisami to już
    > jest jego świadomy wybór i jego konsekwencje. Ale ma umieć jeździć
    > przepisowo tak samo jak ma umieć wymienić koło.

    Podejście średnio rozsądne - ma umieć jeździć rozsądnie, przewidywalnie,
    ze świadomością obowiązujących przepisów, zasad
    współżycia społecznego oraz zasad bezpieczeństwa. Koła to on
    wymieniać nie musi umieć.

  • 55. Data: 2012-07-12 20:50:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 17:31, Excite pisze:

    > Przyznam że jak widzę kierowcę który nie umie wymienić koła czy żarówki
    > kiedy da się ją wymienić to dla mnie to jest dupa a nie kierowca.

    Twoje podejście wiele tłumaczy.

  • 56. Data: 2012-07-12 20:54:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-12 20:46, J.F pisze:

    > Ale to kosztowna nauka :-)

    Czy ja wiem - jeżeli wcześniej nie miałeś tendencji do przeginania
    i miałeś świadomość braku umiejętności to bardzo szybko się nauczysz
    bez strat własnych. Jeżeli było inaczej, to nauczysz się ze stratami
    - też zaowocuje.

  • 57. Data: 2012-07-12 22:01:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/07/2012 16:31, Excite wrote:

    > Przyznam że jak widzę kierowcę który nie umie wymienić koła czy żarówki
    > kiedy da się ją wymienić to dla mnie to jest dupa a nie kierowca.

    Przyznam, że kiedy widzę internautę, który nie potrafi wysłać posta na
    grupę newsową telnetem, to on jest dupa a nie internauta.

    Tyle w temacie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2012-07-12 22:16:15
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 11 Jul 2012 16:02:41 +0200 Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:

    >Subject: Zginęła przez zapięte pasy

    O kurde, aż sprawdziłem czy nie kolina :-)

  • 59. Data: 2012-07-12 22:51:41
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-12 20:37, Artur Maśląg pisze:

    > ROTFL - Przepraszam, że pytałem o starą szkołę.

    Ma racje, z 96 to jest stara szkoła. Inaczej się wtedy uczyło i inaczej
    egzaminowało. Ty pewnie myślisz o jakiejś prehistorii ;)

  • 60. Data: 2012-07-12 22:56:33
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-12 22:01, kamil pisze:
    > Tyle w temacie.

    Jak w ogóle nie umie wysłać posta na grupę to dupa a nie internauta. Tak
    samo jak i w ogóle nie umie koła zmienić to dupa a nie kierowca.