  • 71. Data: 2012-07-14 03:57:29
    Temat: Re: Zginęła przez zapięte pasy
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-13 19:40, kamil pisze:
    > No oczywiście, oczywiście. Niech już będzie, jesteś wspaniały i
    > chciałbym mieć Twoje dzieci, niestety natura okrutnie zadrwiła z moich
    > marzeń.

    Czyżbyś Ty lub ktoś z twoich bliskich nie umiał koła zmienić że tak się
    moją krytyką przejąłeś ?
    BTW to na kursie uczą również jak uzupełniać płyn do spryskiwaczy.
    Według twojego toku rozumowania to jest zbędne, przecież można jeździć
    do serwisu albo prosić znajomego o wykonanie tej skomplikowanej
    czynności. No i co gorsza nie tylko ten płyn uczą (i egzaminują) jak się
    sprawdza i dolewa. Płyn chłodniczy i olej też trzeba potrafić sprawdzić
    a jak trzeba to i uzupełnić. Szok co za wymagania, z kierowcy robią
    mechanika.

  • 72. Data: 2012-07-14 11:52:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-13 22:58:40 +0000, Michoo <m...@v...pl> said:

    > W F1 używa się ręcznych podnośników działających na zasadzie dźwigni -
    > żeby zmienić koło bez dziwnych kombinacji potrzebujesz przynajmniej 2
    > osoby.

    Oczywista bzdura. I to wielokrotna.
    Po pierwsze - nie umieć zmienić to nie to samo, co nie móc (rzekomo)
    samemu zmienić.
    Po drugie - gdybyś tylko uważnie pooglądał, to ze zdumieniem odkryłbyś,
    że człowiek na końcu dźwigni nie jest niezbędny po jej użyciu.
    Po trzecie - w cytacie są kierowcy, nie kierowca. Kierowcy lo liczba
    mnoga - czyli więcej niż jeden.
    Po czwarte (albo zerowe) - mowa jest o zmianie koła w samochodzie
    osobowym, nie zmianie koła w bolidzie serii F1 (która to czynność jest
    jeszcze prostsza, niż w osobówce).

    To podsumujmy:
    dlaczego wydaje ci się, że dorośli ludzie pracujący na posadach
    kierowców w F1 mieliby mieć jakikolwiek problem z wykonaniem tej
    prostej czyności, jaką jest zmiana koła w samochodzie?

    --
    Bydlę

  • 73. Data: 2012-07-16 10:48:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jul 2012 16:02:41 +0200, w <jtk11t$poj$1@inews.gazeta.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14749444,wiadomos
    c.html?ticaid=1ec97

    > "To były pierwsze chwile Krystyny Jankowskiej (18 l.) za kierownicą
    > samochodu."
    >
    > "Kiedy dziewczyna postanowiła uciekać, zadziałał pas bezpieczeństwa.
    > Zanim zdołała go odpiąć i otworzyć drzwi, pociąg z potworną siła wjechał
    > w bok L-ki"

    Jakby jechała motocyklem, to nie zginęłaby...

  • 74. Data: 2012-07-16 15:54:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 02:57, Excite wrote:

    > Czyżbyś Ty lub ktoś z twoich bliskich nie umiał koła zmienić że tak się
    > moją krytyką przejąłeś ?

    Nie wiem, ale mnie się raz nie chciało pod domem babrać w ulewie.
    Zadzwoniłem do assistance i popijałem przy oknie herbatę, kiedy
    zmieniali, za to im płacę składki.

> [...]
    > sprawdza i dolewa. Płyn chłodniczy i olej też trzeba potrafić sprawdzić
    > a jak trzeba to i uzupełnić. Szok co za wymagania, z kierowcy robią

    Nie uczą też pewnie gdzie chować okulary i ipoda podczas jazdy, a jednak
    ludzie sobie radzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil