  • 1. Data: 2012-07-11 10:29:43
    Temat: Rover 25 gdzie serwisować
    Od: z <z...@g...pl>

    Jako że nie mam odwagi kupować 10 letniego Niemca to zanim zakupię
    Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleźć kumatego
    mechanika od tych samochodów najlepiej w Lublinie.
    Jest taki?

  • 2. Data: 2012-07-11 11:34:24
    Temat: Re: Rover 25 gdzie serwisować
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    z wrote:
> [...]
    > Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleźć kumatego
    > mechanika od tych samochodów najlepiej w Lublinie.

    roverki.pl i pytaj

  • 3. Data: 2012-07-11 14:47:27
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-11 10:29, z pisze:
> [...]
    > Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleźć kumatego
    > mechanika od tych samochodów najlepiej w Lublinie.

    miałem 420 sprawdź czy nie pognite progi auto normalne jak każde inne
    żadnych angielskich nietypowych śrubek ...

    gregor

  • 4. Data: 2012-07-11 15:47:25
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-11 10:29, z pisze:
    > Jako że nie mam odwagi kupować 10 letniego Niemca to zanim zakupię
    > Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleźć kumatego
    > mechanika od tych samochodów najlepiej w Lublinie.

    Ten silnik jest do niczego.

  • 5. Data: 2012-07-11 16:29:06
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Ten silnik jest do niczego.

    bo.....???
    skończ zdanie
    pozdr.
    gr

  • 6. Data: 2012-07-11 18:23:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.07.2012 15:47, Grzegorz Prędki pisze:

    > Ten silnik jest do niczego.

    Chyba ty. Ten silnik jest nie do zajechania.

  • 7. Data: 2012-07-11 22:24:10
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-11 18:23, neoniusz pisze:

    > Chyba ty. Ten silnik jest nie do zajechania.

    Ehe, silnik moze i tak, szkoda, ze nie osprzet.

  • 8. Data: 2012-07-11 22:26:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.07.2012 22:24, Grzegorz Prędki pisze:

    > Ehe, silnik moze i tak, szkoda, ze nie osprzet.

    Moze w koncu napiszes o co ci chodzi?