  • 241. Data: 2012-04-04 13:48:31
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 13:28, Skrypëk pisze:

    > A Excela masz pod T, bo tabelki?

    nie w kategorii Biuro jak mase innych aplikacji biurowych badz pokrewnych

    I znam tez pare innych arkuszy kalkulacyjnych niz tylko Excel.

    > Jaki zakaz/wstet, kretynie?

    juz ci raz zwracalem uwage - ze slowo kretyn, gowniarz zarezerwuj sobie
    do swoich rodzicieli, ze nie potrafili cie wychowac.

    > Ty nie pamietasz jakie aplikacje kupowałeś i
    > instalowałeś na włąsnym komputerze lub telefonie?

    bo ja nie mam tylko 8 kafli jak ty, nad ktorymi sie rozczulam i pokazuje
    ziomala na podworku.
    a jesli liczba 100 aplikacji wymuszalaby odemnie zapamietywanie kazdej z
    ich nazw - to ja wole je miec pogrupowane w zaleznosci od przeznaczenia.

    > Nie. W jednym worze C:\Program Files\
    > Co to ma do rzeczy?

    nic - ale potwierdziles wlasnie moja teze

    > Nie, nie boje się. Instaluję i używam. I nie mam problemu z ich
    > znalezieniem. Dlaczego projektujesz na mnie swoje problemy z elementarną
    > obsługą komputera, inwalido umysłowy?

    dlaczego uzywasz slow, ktorych nie rozumiesz, albo ktore sa
    zarezerwowane dla twojej osoby - jak 'flustrat' ?

    > Nie, nie dlatego Palm umarł a ajfon wygrał.

    'Ajfon' wygral marketingowo i nikt mu tego nie zabierze.

    Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
    'bohaterem' jest 'switasny' WP7. Wiec nie zmieniaj tematu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 242. Data: 2012-04-04 14:17:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie w kategorii Biuro jak mase innych aplikacji biurowych badz
    > pokrewnych
    > I znam tez pare innych arkuszy kalkulacyjnych niz tylko Excel.

    Je też znam. Ale wystarcz mi jeden najlepszy. Nie potrzebuję zaśmiecać
    żadego urządzeia dziesięcioma odmianami openoffice.

    > juz ci raz zwracalem uwage - ze slowo kretyn, gowniarz zarezerwuj
    > sobie do swoich rodzicieli, ze nie potrafili cie wychowac.

    Przestań się jak kretyn zachowywać, to przestaniesz być kretynem nazywany.

    > a jesli liczba 100 aplikacji wymuszalaby odemnie zapamietywanie
    > kazdej z ich nazw - to ja wole je miec pogrupowane w zaleznosci od
    > przeznaczenia.

    Czy aplikacje na twojego palma są naprawdę tak badziewne, że potrzeba mieć
    ich po dziesięć do każdego podobnego zastosowania? Jeden arkusz kalkulacyjny
    potrafi tylko dodawać, drugi tylko odejmować, trzeci tylko mnożyć...
    Nastepny folder: aplikacja obracająca zdjęcia w lewo, kolejna aplikacja
    obracajaca zdjęcia tylko w prawo, trzecia do kadrowania.... tak masz?
    To pewnie dlatego aplikacji na markecie jest 500tys. i każdy musi mieć w
    telefonie przynajmniej 100.

    > nic - ale potwierdziles wlasnie moja teze

    Jaką tezę, kłamco flustracyjny?

    > dlaczego uzywasz slow, ktorych nie rozumiesz,

    A którego słowa nie zrozumiałeś?

    > 'Ajfon' wygral marketingowo

    A potem również fukcjonalnie. W momencie jak dostał licencję na EAS. A twój
    Palm nadal nie potrafił.

    > Ale jak spojrzalbyc na tytul watku, to moze bys zauwazyl, ze jego
    > 'bohaterem' jest 'switasny' WP7.

    No i?

  • 243. Data: 2012-04-04 14:21:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    apple-iphone-4-you-are-holding-it-wrong.jpg

    > Strasznie tloczno sie robi - teraz oprocz
    > upchanych w kazdym kacie adroidziarzy doszli jeszcze palmiarze
    > zadekowani w sloikach i po szafkach.

    Gdzie tam zadekowani. To te same osoby. Możesz sobie ukośnik wstawić
    pomiędzy. Chyba że zaproponujesz jakieś nowe określenie na tych
    niedowartościowanych oszołomów.

    > Jesli Pszemol (z ktorym
    > wielokrotnie sie nie zgadzalem, ale dyskusja z nim to przyjemnosc) Cie
    > nie przytuli i nie poglaszcze po glowie to dojda jeszcze ifonowcy
    > siedzacy pod wanna i w suszare na naczynia ;]

    Ajfonowcy są niegroźni, bo nie są "sflustrowani". Oni sobie robią te swoje
    instagramy, wrzucają na facebooka i są szczęśliwi. Nie potrzebują sobie
    przedłużać fiutów jak androidowi palmiarze.

  • 244. Data: 2012-04-04 14:24:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Nie wiem czego chcesz dowieść powtarzając te pierdoły po raz setny?

    Że jesteś debilem.

  • 245. Data: 2012-04-04 14:36:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 14:24, Skrypëk pisze:

    > Że jesteś debilem.

    No to nie bardzo ci wyszło.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 246. Data: 2012-04-04 14:42:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > No to nie bardzo ci wyszło.

    Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

  • 247. Data: 2012-04-04 14:47:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 14:17, Skrypëk pisze:

> [...]
    > obracajaca zdjęcia tylko w prawo, trzecia do kadrowania.... tak masz?
    > To pewnie dlatego aplikacji na markecie jest 500tys. i każdy musi mieć w

    no skoro masz takie traumatyczne doswiadczenia...wspolczuje ;)

    > Jaką tezę, kłamco flustracyjny?

    no prosze - zrobiles sobie nowy skrot na klawiaturce?
    Flustrusiu?

    > A którego słowa nie zrozumiałeś?

    > A potem również fukcjonalnie. W momencie jak dostał licencję na EAS. A
    > twój Palm nadal nie potrafił.

    a co ty wiesz o Palm'ach - procz tego, ze moze kiedys widziales jakiegos
    na obrazku, ze tak sie tym podniecasz?

    Nie bedzie fopa, jesli stwierdze, ze PalmOS w momencie 'smierci' byl
    bardziej zaawansowany niz po prawie dwoch latach WP7 (w kategorii systemow).

    > No i?

    nie ja wyjezdzam z palmami czy ajfonami - nie sa one tematem i do tematu
    nic nie wnosza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 248. Data: 2012-04-04 14:48:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 14:42, Skrypëk pisze:

    > Wręcz przeciwnie. Wszystko zgodnie z planem.

    Gratuluję zatem. Mało kto planuje własne ośmieszenie.

  • 249. Data: 2012-04-04 14:58:53
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Gratuluję zatem.

    Dziękuję.

  • 250. Data: 2012-04-04 15:07:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no skoro masz takie traumatyczne doswiadczenia...

    Ja nie mam. To ty potrzebujesz 100 aplikacji w smartfonie.

    > no prosze - zrobiles sobie nowy skrot na klawiaturce?
    > Flustrusiu?

    Nie. Nie zrobiłem. Dlaczego pytasz?

    > a co ty wiesz o Palm'ach - procz tego, ze moze kiedys widziales
    > jakiegos na obrazku, ze tak sie tym podniecasz?
    >
    > Nie bedzie fopa, jesli stwierdze, ze PalmOS w momencie 'smierci' byl
    > bardziej zaawansowany

    Bo po zainstalowaniu 20 aplikacji robił to samo co ajfon po zainstalowaniu
    dwóch?

    > nie ja wyjezdzam z palmami

    No jak nie? Przecież się ciągle chwalisz, że w swoim masz 100 aplikacji i
    poukładałeś sobie w folderki. Brawo Jasiu.