  • 231. Data: 2012-04-04 12:56:57
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 11:22, Skrypëk pisze:

    > No jak się nie potrafi korzystać ze smartfona i używa go jak Palma, to
    > takie są efekty.

    iOS: "po prostu źle go trzymasz"
    WP7: "jak się nie potrafi korzystać ze smartfona"

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 232. Data: 2012-04-04 13:00:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Nie jesteś godzien.

    Ojej, i co ja teraz zrobię? :D

  • 233. Data: 2012-04-04 13:04:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-04 12:56, Andrzej Libiszewski wrote:

    > iOS: "po prostu źle go trzymasz"

    widzisz, w przypadku iP4 sprawa jest prosta - mozna znalezc konkretnego
    tutoriala:
    http://www.spidersweb.pl/wp-content/uploads/2012/04/
    apple-iphone-4-you-are-holding-it-wrong.jpg

    > WP7: "jak się nie potrafi korzystać ze smartfona"

    tutaj natomiast wciaz chyba pracuja nad rozwiazaniem

  • 234. Data: 2012-04-04 13:28:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

    A Excela masz pod T, bo tabelki?

    > no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy
    > instalowali cos wiecej niz to co dal producent.

    Jaki zakaz/wstet, kretynie? Ty nie pamietasz jakie aplikacje kupowałeś i
    instalowałeś na włąsnym komputerze lub telefonie?

    > na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko
    > trzymasz w jednym worze - katalog C:/ ?

    Nie. W jednym worze C:\Program Files\
    Co to ma do rzeczy?

    > No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz
    > ze swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac

    Nie, nie boje się. Instaluję i używam. I nie mam problemu z ich
    znalezieniem. Dlaczego projektujesz na mnie swoje problemy z elementarną
    obsługą komputera, inwalido umysłowy?

    > wyprano ci mozg

    Nie, nie dlatego Palm umarł a ajfon wygrał.

  • 235. Data: 2012-04-04 13:30:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 13:04, atm pisze:

    > widzisz, w przypadku iP4 sprawa jest prosta - mozna znalezc konkretnego
    > tutoriala:
    > http://www.spidersweb.pl/wp-content/uploads/2012/04/
    apple-iphone-4-you-are-holding-it-wrong.jpg

    Wiem, do tego piłem :)

    > tutaj natomiast wciaz chyba pracuja nad rozwiazaniem

    System ma dopiero rok z okładem, więc jest młody, rozwiązanie jest
    pewnie w opracowaniu. Osobna rzecz: moja córka opowiedziała mi, jak to
    "ratowała" sytuację, gdy świeża posiadaczka Lumii 710 spanikowała, się
    ekran "przekręcił". Wierzę w każde słowo, bo wiem o kim mówiła :)

  • 236. Data: 2012-04-04 13:32:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    apple-iphone-4-you-are-holding-it-wrong.jpg

    > tutaj natomiast wciaz chyba pracuja nad rozwiazaniem

    Rozwiązanie jest teoretycznie proste: kup sobie u opratora pakiet danych lub
    zmień abonament na lepszy i spróbuj korzystać ze smartfona jak ze smartfona
    a nie jak z palma. No ale dla palmiarzy już to okazało się za trudne. Potem
    jeszcze dochodzą kolejne problemy, jak umysłowe inwalidztwo uniemożliwiające
    odnalezienie własnoręcznie zainstalowanych aplikacji we własnym komputerze
    lub telefonie.
    Na to już cięzko pomóc. Może zapisz się jeden z drugim na jakieś ECDL?

  • 237. Data: 2012-04-04 13:35:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Ojej, i co ja teraz zrobię? :D

    Zainstalujesz sobie na swoim palmie pięćdziesiątą aplikację do pierdzenia i
    wrzucisz skrót do folderu programy -> akcesoria -> multimedia -> audio ->
    odgłosy ludzkie -> pierdy - o tak pewnie będzie najwygodniej.

  • 238. Data: 2012-04-04 13:44:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-04 13:32, Skrypëk wrote:

> [...]
    > aplikacji we własnym komputerze lub telefonie.
    > Na to już cięzko pomóc. Może zapisz się jeden z drugim na jakieś ECDL?

    Nie wiem skad bierzesz informacje na temat mojego pakietu danych ale sa
    bledne. Podobnie zreszta jak zdecydowana wiekszosc dostarczanych przez
    Ciebie informacji na temat Androida. Nic nowego, juz sie do tego
    wlasciwie przyzwyczailem. Strasznie tloczno sie robi - teraz oprocz
    upchanych w kazdym kacie adroidziarzy doszli jeszcze palmiarze
    zadekowani w sloikach i po szafkach. Jesli Pszemol (z ktorym
    wielokrotnie sie nie zgadzalem, ale dyskusja z nim to przyjemnosc) Cie
    nie przytuli i nie poglaszcze po glowie to dojda jeszcze ifonowcy
    siedzacy pod wanna i w suszare na naczynia ;]
    Milego dnia zycze :]

  • 239. Data: 2012-04-04 13:46:55
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > pierdzenia i wrzucisz skrót do folderu programy -> akcesoria ->
    > multimedia -> audio -> odgłosy ludzkie -> pierdy - o tak pewnie będzie

    Trzeba to gdzies wrzucic do FAQ, widac patent sprawdzony.

  • 240. Data: 2012-04-04 13:47:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 13:35, Skrypëk pisze:

> [...]
    > pierdzenia i wrzucisz skrót do folderu programy -> akcesoria ->
    > multimedia -> audio -> odgłosy ludzkie -> pierdy - o tak pewnie będzie

    Nie wiem czego chcesz dowieść powtarzając te pierdoły po raz setny? Że
    jesteś koszmarnie ograniczony? Że odczuwasz dysonans z powodu tego że
    Lumia nie pierdzi? (skądinąd niektóre Nokie serii E miały wbudowane
    pierdzenie w hardware - jako specjalna funkcja głośniczka, może Lumia
    też tak ma?)