    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Wed, 04 Apr 2012 14:47:11 +0200
    <jlddm7$gv5$1@inews.gazeta.pl> <jlg1s6$hmh$2@node2.news.atman.pl>
    <4f7b9bcf$0$7122$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <4f7c0297$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f7c075d$0$1784$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh29b$bie$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c12ee$0$21997$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh4sh$s4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c22ba$0$16025$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <jlh97j$gpo$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c30aa$0$9307$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <jlhceb$sek$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c3bf8$0$16280$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-04-04 14:17, Skrypëk pisze:

    > Czy aplikacje na twojego palma są naprawdę tak badziewne, że potrzeba
    > mieć ich po dziesięć do każdego podobnego zastosowania? Jeden arkusz
    > kalkulacyjny potrafi tylko dodawać, drugi tylko odejmować, trzeci tylko
    > mnożyć...
    > Nastepny folder: aplikacja obracająca zdjęcia w lewo, kolejna aplikacja
    > obracajaca zdjęcia tylko w prawo, trzecia do kadrowania.... tak masz?
    > To pewnie dlatego aplikacji na markecie jest 500tys. i każdy musi mieć w
    > telefonie przynajmniej 100.

    no skoro masz takie traumatyczne doswiadczenia...wspolczuje ;)

    > Jaką tezę, kłamco flustracyjny?

    no prosze - zrobiles sobie nowy skrot na klawiaturce?
    Flustrusiu?

    > A którego słowa nie zrozumiałeś?

    > A potem również fukcjonalnie. W momencie jak dostał licencję na EAS. A
    > twój Palm nadal nie potrafił.

    a co ty wiesz o Palm'ach - procz tego, ze moze kiedys widziales jakiegos
    na obrazku, ze tak sie tym podniecasz?

    Nie bedzie fopa, jesli stwierdze, ze PalmOS w momencie 'smierci' byl
    bardziej zaawansowany niz po prawie dwoch latach WP7 (w kategorii systemow).

    > No i?

    nie ja wyjezdzam z palmami czy ajfonami - nie sa one tematem i do tematu
    nic nie wnosza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)