    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <4f7a2366$0$35325$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jldb40$ph6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a36a6$0$35201$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jlddm7$gv5$1@inews.gazeta.pl> <jlg1s6$hmh$2@node2.news.atman.pl>
    <4f7b9bcf$0$7122$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <4f7c0297$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f7c075d$0$1784$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh29b$bie$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c12ee$0$21997$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <jlh4sh$s4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7c22ba$0$16025$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <jlh97j$gpo$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Wed, 4 Apr 2012 13:28:52 +0200

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a dlaczego nie pod K jak kalkulator ?

    A Excela masz pod T, bo tabelki?

    > no czyli potwierdza to marketingowy zakaz/wstet M$ by uzytkownicy
    > instalowali cos wiecej niz to co dal producent.

    Jaki zakaz/wstet, kretynie? Ty nie pamietasz jakie aplikacje kupowałeś i
    instalowałeś na włąsnym komputerze lub telefonie?

    > na komputerze tez nie uzywasz zadnych folderow tylko wszystko
    > trzymasz w jednym worze - katalog C:/ ?

    Nie. W jednym worze C:\Program Files\
    Co to ma do rzeczy?

    > No fakt - ty nie znasz innych programow od takich jakie daje M$ wraz
    > ze swoim OS i boisz sie cokolwiek zainstalowac

    Nie, nie boje się. Instaluję i używam. I nie mam problemu z ich
    znalezieniem. Dlaczego projektujesz na mnie swoje problemy z elementarną
    obsługą komputera, inwalido umysłowy?

    > wyprano ci mozg

    Nie, nie dlatego Palm umarł a ajfon wygrał.