eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZerwanie umowy z PlayZerwanie umowy z Play
  • Data: 2011-02-16 15:10:55
    Temat: Zerwanie umowy z Play
    Od: kamil d <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
    jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).

    Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
    umowę podpisuje inny domownik.

    Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
    wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
    Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
    rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
    tylko czekać na fakturę korygującą.

    Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
    przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
    zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
    czekać.

    Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
    sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
    czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.

    Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
    umownej?

    --
    kamil d

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: