eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZerwanie umowy z PlayZerwanie umowy z Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil d <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zerwanie umowy z Play
    Date: Wed, 16 Feb 2011 16:10:55 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <ijgpe4$gbo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91-218-60-39.neotrix.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297869060 16760 91.218.60.39 (16 Feb 2011 15:11:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 15:11:00 +0000 (UTC)
    X-User: kamilgsipl
    X-Antivirus: avast! (VPS 110216-0, 2011-02-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1007193
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
    jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).

    Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
    umowę podpisuje inny domownik.

    Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
    wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
    Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
    rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
    tylko czekać na fakturę korygującą.

    Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
    przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
    zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
    czekać.

    Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
    sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
    czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.

    Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
    umownej?

    --
    kamil d

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: