-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil d <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Zerwanie umowy z Play
Date: Wed, 16 Feb 2011 16:10:55 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <ijgpe4$gbo$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 91-218-60-39.neotrix.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297869060 16760 91.218.60.39 (16 Feb 2011 15:11:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 15:11:00 +0000 (UTC)
X-User: kamilgsipl
X-Antivirus: avast! (VPS 110216-0, 2011-02-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1007193
[ ukryj nagłówki ]Witam,
jest numer w Play, skończyła się umowa, u konsultanta zostało zamówione
jej przedłużenie na dotychczasowych warunkach (żadnych zmian).
Przychodzi umowa jednak osoby, na którą jest spisana nie ma w domu,
umowę podpisuje inny domownik.
Po dwóch tygodniach wraca osoba z umowy, okazuje się, że konsultant
wpisał na niej wyższą taryfę, niestety minęło już "magiczne" 10 dni.
Zostaje złożona reklamacja, dzwoni konsultant, mówi że odsłuchali
rozmowę i faktycznie zaszła pomyłka. Wszystko już odkręcone i trzeba
tylko czekać na fakturę korygującą.
Było to w październiku 2010, przez ten czas nie zmieniło się nic, dalej
przychodzą rachunki z wyższym abonamentem. Na infolinii twierdzą, że
zgłoszenie "jest przetwarzane" i nie mogą w żaden sposób pomóc, trzeba
czekać.
Minęło już kilka miesięcy a sytuacja nie uległa zmianie. Pism poszło już
sporo, na każde taka sama reakcja: "przepraszamy, będzie korekta, trzeba
czekać" ale nie dzieje się nic, dalej liczą za zawyżony abonament.
Czy są tu podstawy do zerwania umowy z operatorem bez ponoszenia kary
umownej?
--
kamil d
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 15:42 Liwiusz
- 16.02.11 17:31 kamil d
- 16.02.11 23:47 SDD
- 17.02.11 11:03 Maciej Muran
- 17.02.11 13:05 Michal Jankowski
- 19.02.11 22:17 michhallski
- 22.02.11 10:36 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg