-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: PeJot <P...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
Date: Sat, 14 Feb 2015 17:42:18 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-75-103.rzeszow.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1423932136 4001 89.230.75.103 (14 Feb 2015 16:42:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Feb 2015 16:42:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.4.0
X-Antivirus: avast! (VPS 150214-1, 2015-02-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:678204
[ ukryj nagłówki ]Czołem. W moim aucie po 8 latach eksploatacji zerwały się pojedyncze
żyły w wiązce idącej od karoserii do drzwi kierowcy. Wiązka pracuje na
zginanie, nie na skręcanie. Pytanie jak to naprawić, ale tak żeby
wytrzymało przynajmniej kilka lat i zrobić to bez rozbierania tapicerki,
bo miejsce przerwania jest widoczne po odsunięciu gumowej osłony.
Najprostsze rozwiązanie to polutować żyły w miejscu przełamania i
zabezpieczyć krótkim termokurczem, ale obawiam się że za chwilę żyły
popękają na wejściu do termokurcza. Inny pomysł to wstawienie pomiędzy
zerwane końce dodatkowego kawałka nowego przewodu, zabezpieczenie miejsc
łączenia termokurczami i upchanie nadmiaru kabli w drzwiach i karoserii
tak by w gumowej osłonie pracował *nowy* odcinek przewodu. Z drugiej
strony obawiam się że za jakiś czas zerwaniu ulegnie kolejny przewód,
np. od centralnego zamka, czyli może jednak warto zdjąć tapicerkę drzwi
położyć nową wiązkę, choć podejrzewam że to dłuższa robota. Nowa wiązka
w ASO to jedyne 350 złotych :>
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.15 22:16 sundayman
- 14.02.15 22:20 Jarosław Sokołowski
- 14.02.15 22:52 s...@g...com
- 15.02.15 00:07 AlexY
- 15.02.15 00:12 Jarosław Sokołowski
- 15.02.15 00:38 Tomasz Wójtowicz
- 15.02.15 01:07 Zachariasz Dorożyński
- 15.02.15 01:34 Tomasz Wójtowicz
- 15.02.15 01:47 Zachariasz Dorożyński
- 15.02.15 02:12 Jarosław Sokołowski
- 15.02.15 06:49 PiteR
- 15.02.15 08:38 PeJot
- 15.02.15 09:05 PeJot
- 15.02.15 09:42 PiteR
- 15.02.15 10:22 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=